March 03, 2012

Jeg elsker Danmark! Eile oli üle pika aja reaalselt lõbus õhtu, aga kui seda täna kokku panime, siis mõtlesin küll, et peaks alkoholist eemale hoidma hakkama. Samas, millal sa ikka lollusi teed, kui mitte noorena? Alustasin sellega, et läksin koolist otse linna ja hängisin Liisaga. Shoppasime ja siis läksime Mama Rosasse sööma, kus võttiski päev huvitava pöörde. Nimelt tellisime lasanjet ja õlut. Liisa küsis ja teenindaja Roberto küsis, kas ainult õlut või massaazi ka? Like what?! Hiljem tuli tagasi, et kas ta võib mu tattoosid vaadata. Ja siis küsis tuumapea tattoo kohta, et mida see tähendab ja ma ütlesin, et see on ühe Eesti artisti joonistus ja ta te olete Eestist? Jep! Ma tean ühte sõna eesti keeles "ma armastan sind" ahso siis. Äärmiselt veider oli. A me ei küsinud, mis ta Eestit teab..hiljem ta küsis veel, et kas me oleme Tallinnast. What the fuck nagu? Aga õhtul kui ma Johanaga liitusin Ana, Elina ja nende sõbranna Reginaga, kes oli Eestist kusjuures, selgus, et Roberto on Regina ex-boyfriend. Maailm on väike! Niisiis kui me suhteliselt purjus olekus lõunatamise lõpetasime, siis ostsime mulle tigerist vuntsidega roosa bleedi ja mina tulin koju ära...Liisa läks edasi lällama. Ja suht mingi peale 9t liikusin juba linna tagasi...tsikid istusid kuskil cafe kys'is, jõid kokteile...me liitusime. Aga viisakalt jäin õllele truuks:D. Sealt liikusime mini bar'i...kõik teed viivad lõpuks sinna. Igastahes oli seal sel korral tunduvalt lõbusam, kui viimasel ajal olnud on. Ana ja Johana alustasid kohe tekiiladega, ma ikka viisakalt õllega. Terve õhtu jooksul juhtus nii palju veidraid/naljakaid/lampe asju, et kui me eile söömas käisime ja pilti kokku panime, siis reaalselt ainult naersime. Kuna me Johanat üksinda ei saanud jätta ja asju pidi ka valvama, siis tsillisime kõik suht eraldi ringi. Näiteks mingi hetk kui ma üksi sees olin, siis üks suuremat sorti tsikk, konkreetselt reipis keset tantsuplatsi ühte tüüpi. Tüüp oli tast paar korda väiksem :D. Lükkas venna vastu seina ja suudles teda, vastu tahtmist kusjuures :D. Samal hetkel väljas Ana ja Elina nägid mingied tüüpe, kes lampi üksteist suudlema hakkasid ja siis ütlesid "come with us, it's gonna get so crazy!" Hetk hiljem kui me vetsus käisime, siis mingid piffid astusid kabiinist välja ja kukkusid kõhuli. Wtf nagu? :D Lõpuks olin ma ka õlle pealt tekiila peale läinud, sest vahepeal õues käia oli nii mõnuz, aga alkoholiga nad ei lubanud :D. Mingi hetk kui me Elinaga tantsisime siis saime endale sõbrad, kes väitsid et nad on Ameerikast, hiljem rääkisid nad õues rootsi keeles omavahel:D. Selleks hetkeks olime me suutnud tekiilat vist nii palju juua, et 25dkk asemel maksime shoti eest 10dkk'd. Aitäh baarmanile, vist. Lõpuks oli Johana liiga purjus ja tema joomisele piiri panemine on võimatu...ta ei kuula absoluutselt ja käib lõpuks ikka salaja baaris juurde võtmas. Nii ta siis lõpetaski seisus, kus tal oli VÄGA paha ja oksendas suvalisse klaasi, mille ta kuskilt laualt haaras. Kreit! Aga siis tuli Søren ja rääkis ta ära, et Johana oli nõus koju minema. Algselt pidid Søreni juurde minema, aga Johanal hakkas taksos paha ja siis kui Søren läks raha välja võtma, siis Johana jalutas taksost minema ja lõpuks läks rongiga koju. Kusjuures läks lampi peatus varem maha ja sai stationis oodata ja külmetada mingi pool tundi enne kui uus rong tuli. Lõpuks jõudis koju, järgmine päev suhteliselt suri, aga siiski vedas end linna ja hiljem ka tööle.
Samal ajal kui Johanal paha oli ja mina temaga sees olin, läksid Elina ja Ana suitsule. Ja mingi Javadi kaksik läks nende juurde ja sosistas kõrva "i have a car...and an apartment.." Kriipi. Siis vahepeal oli baari ees mingi taanlane, kes rääkis lõputult kuidas ta oma riiki vihkab. Ma arvan, et ta rääkis kõik surnuks. Hetk hiljem tantsisime me Elinaga sees. Ja meie kõrval tantsisid mingid taanlased, kellest ühte olin ma varem ka näinud ja minu joobeaste oli sinna maale jõudnud, et Greace laulu peale otsustasin ma nad meie juurde tantsima tõmmata. Lõpuks läksid Ana ja Elina minema ja jätsid mu sinna nende tüüpidega...või noh tegelt ühega neist. Lõpuks läksin ma ka koju ära ja nii piinlik kui see ka ei ole jäin Nørreportis bussi oodates magama. Lõpuks ajas üks türgi noormees mu ülesse. Polnud üldse türklase moodi muidu, hästi tore oli ja rääkis minuga juttu, et ma uuesti magama ei jääks. Sõitis õnneks sama bussiga koju ja läks peatus enne mind maha...seega ma jõudsin ka lõpuks koju:D.

No comments: