December 17, 2013

Ou, järgmine nädal on jõululaupäev? Kuidas see juba kätte jõudis? Ma ei ole valmis! Mul ei ole mitte mingit jõulutunnet. Mitte, et mul muidu ka väga oleks, aga see aasta on kogu see trall minust kuidagi kaarega mööda läinud. Ei suuremat poodlemist ega muid ettevalmistusi, või noh eks väikesed kingid sai ikka ostetud, aga ei midagi pöörast...pigem lihtsalt ja mitte väga rahakotti kurnavalt...lõpuks ei ole ju asja mõte meeletus raiskamises vaid mõte loeb. 

Teiseks olime Liisaga kohutavalt kahevahel, et mida neil jõuludel teha, kuidagi tundus, et side meie ühise perekonnaga on ligadi-logadi ja ei olnud erilist soovi nende juurde minna, aga ükskõik, mis vabandusega me nende jaoks välja oleks tulnud, oleks jäänud lihtsalt mulje, et me ei taha sinna minna...mis poleks vale olnud, aga vaatamata kõigele polnud see meie eesmärgiks...lõpuks peale mõningat kaalumist ja mõtlemist, otsustasime, et jube imelik oleks jõulud nii veeta, et ei ole perega...ehk siis tulevad minu kolmandad jõulud Taanis minu Taani perega ja mõnusa traditsioonilise Taani jõululauaga..mmaitsev! 

Samas on need jõulud esimesed jõulud siin, kui ma igatsen Eesti jõule, või ma pigem igatsen seda, et saaks jalutada imelises Tallinna vanalinnas ja tunda seda kodu tunnet. Vahet pole kui koduselt ma end ka siin ei tunneks, siis see kodune tunne, mis sul on koduriigis, emakeelest ümbritsetult, seda ei asenda mitte kunagi mitte miski. Ehk järgmisel aastal? Eks saab näha. 

Muidu aga on aeg möödunud natukene laiseldes, natukene kooli eksamiprojektiga tegeledes. Viimane oli üks korralik peavalu kuni tänaseni, mil ma enda arust sain päris palju tehtud või vähemalt piisavalt, et eksamilt läbi saada. Jah, ma olen jõudnud punkti, kus mul on juba veits suva, mis hinde ma saan, peaasi, et uuesti ei pea tegema seda asja. Aga sellelegi vaatamata on mul tunne, et kas inimesed päriselt paanitsevadki oma tehtud projektide pärast või paanitsevad moe pärast? Sest kõik on nii raske ja pahasti ja aega on vähe. Noh tegelikult see kõik on õige, ma ise vingusin ka seni, AGA ma olin ise ka paras laiskloom. Aga vaatamata sellele on mul olemas suurem osa nõutud asjadest, võib-olla võiks nad paremini olla loodud ja rohkem vaeva nähtud, aga tead, fuck it...kui mul jõuluvaheajal on aega ja viitsimist, siis eksami kaitsmise ajaks veits parandan neid ja kaitsen enda au uhkelt ära, aye! 

tõmban siinkohal otsad kokku, kuulmiseni :).

cheers!


No comments: