November 08, 2011

i guess i fell again
would you help me up?
would you lend a hand?


Ikka peab sügisel mingi hetk see klõps ära käima, kus tahaks kõik persse saata. Jep-jep! :)

Pole siia ammu päriselt nagu kirjutama sattunud. Koguaeg on olnud nii väsinud olla. Olen mõnda aega vegeteerinud haigena ja nii kõrini on sellest. Nüüd on ainult hommikuti jube kehva olla, hääl on katkendlik ja köhin kopsutükke välja ja taskurätik peab koguaeg käepärast olema. Eks nii vist see elu meie kliimavöötmes käibki? David on ka haige ja hetkel lasteaias ei käi. Õnneks on mul perega ikka ropult vedanud ja Pauline leidis võimaluse, kas ise olla kodus või keegi teine on, aga mina saan ikka keelekoolis käia. Vahel mõtlen küll, et aga milleks ma siin siis lapsehoidjaks olen, aga ega ma ei tahaks keelekoolist puududa, praegu on veel viimased nädalad enne esimest eksamit ja päris palju on tundidest kasu :)!

Vahepeal vajas mu arvuti restarti ja Taani Nordea pank vihastas mind välja, nii et mul kadus mõttelõng täiesti ära :/...

anyway, Draakonid said oma esimse muusika videoga maha ja mul on nii hea meel nende pärast ja video on nii ilus sügisene. Uhke on olla eestlane! :)

No comments: