November 17, 2011

Keelekoolis teatas eile paar inimest, et kui nad 2. detsember esimese keeleeksami ära teevad, siis nad edasi ei õpi, sest keel on liiga raske ja nad saavad inglise keelega ka hakkama. Jah, loomulikult saame me peaaegu igal pool inglise keelega hakkama..aga siiski ei mõista ma neid päris täpselt. Ega mul ka ei ole mingeid suuri plaane selle taani keelega. Ülikooli siin lähen siis ilmselt inglise keelsesse õppesse...aga hea on ju teada riigi keelt, kus elad. Samas on meil koolis üks Leedu tüdruk Gintare, kes kolib uuest aastast Londonisse aga uurib võimalusi e-õppena edasi õppida.

Eile oli õues ime-ilus ilm...kahjuks pidin ma kooli minema ja ei saanud pildistada, aga põhimõtteliselt oli öösel külma teinud ja kõik oli kergelt härmas aga siiski on ju puud alles värvilised ja meeletult ilus on! Võib vist öelda, et sügis on üks ilusamaid aasta-aegu. Ja hetkel pole veel väga külm ka, nii et mulle meeldib :).

Sain eile kirja Gerlilt. Jube mõnus on ikka paberil kirju saada! Nii, et kes viitsib võib kirjutada ja joonistada mulle Lundtoftevej 276b, Lyngby 2800, Denmark :).

Hah, mis praegu meelde tuli. Pidin eile autot tankima. Pole ju keeruline? Eestis seda sadu kordi teinud. Keeruliseks muutis asjaolu, et ma olen loll blondiin ja ei oska lugeda...Nimelt ei saanud ma esialgu aru, kas tuleb enne tankida või maksta jne. Aga mõtlesin, et vooliku võin paaki ju ikka panna, et siis uurin edasi...aga see pistis karjuma. Pistsin siis selle tagasi ja läksin sisse, et maksan ja siis tangin. Ajasin seal teenindaja vist päris segadusse, lõpuks ta hakkas naerma ja ütles, et pean valima makseviisi esimesena, siis tankima ja siis maksma...selge pilt...läksin tagasi ja seal täitsa inglise keelne menüü võimalus ka! Hetkeks olin õnnelik, et ma blond olen, vähemalt natukene vabandas minu lolluse ehk välja (A).

Aga kuidas Teil, kallid sõbrad, läheb? Ei taha veel ette ruttata väga aga VÕIB juhtuda, et 7-14 detsember viibin ma Eestis ;)!

No comments: