June 23, 2012

Neon Glow Party.

Det er for vildt! viited, kuidas leida pidu ülesse, Hanna-Liisa oma pisikeste kätega tegi, uhke värk!

kuidas mina suudan alati peol mingi tüübi otsa sattuda, kes tahab tahtsida ja oskab tantsida ja siis ma olen nagu puujalgadega elevant? :D Eilse peo naljakaim hetk oligi vist, kui ma Liisaga diili sõlmimise tõttu lubasin Christofferiga tantsida ja kurat tuli välja, et tüüp päriselt ka oskab tantsida ja veel hullem, ta võttis kinnisideeks mind ka õpetada. Mul siiani käib pea ringi sellest keerutamisest vist ...ja et ikka piisavalt keerutamist saada sai enne peolt ära tulekut Juliuse poolt ka keerutatud. Kreisi! 
Aga muidu tuleb tõdeda, et oli täitsa tore pidu ja täitsa neoon ja muusikavaliku osas thumbs up. Siiani parim muusikavalik, mis ma Taanis peol käies kuulnud olen, või oleks õigem öelda kõige rohkem minu maitse järgi muusika. Räps-räps-räps. 

outfit! :D


Muidu vist miskit uut ei olegi. Ahjaa, sain endale neljapäeval päikesepiste. Jah, selles külmas ja vihmases Taanis on isegi selline ime-asi võimalik. Ja kusjuures ma ei olnud päikese käes üldse kaua. Mingi tunnikene pargis istumist ja hiljem aias ka tiba. Ilgelt halb oli õhtul olla, pea valutas, külm oli ja külmavärinad. Võtsin paratsetamooli ja keerasin varakult tuttu, aga hommikul polnud sugugi parem olla. Aga liitrite kaupa vee joomine aitas. Kuigi suhteliselt õhtuni oli valus ringi liikuda, pea niimoodi kumises ja valutas. Aga pidu ikka aitab ju. 

Ja täna hommikul oli rõõmusõnum minu facebook'i postkastis. Etu tuleb mulle Taani külla! Küll hetkel veel täpseid päevi jms ei tea, aga juuli lõpp ilmselt! ;) 

ps! kui keegi teab kedagi, kes pakub tööd Kopenhaagenis või elamist Nørrebro kandis, siis minu e-mail on kristel.ojasalu@me.com :D!

No comments: