February 26, 2013

Vahel tuleb lõvil lakast haarata ja juhtima olukorda sinna suunda, kuhu ise tahad, eks? Sest noh, kui ise ei raja ja suuna oma elu, kes siis veel?

Niih, laupäeval, kui ma olin kindel, et tegu on täiesti tavalise laupäevaga, et käin tööl, õhtul lebotan ja skaibin õega ja üldse kõik lebouss. 
Kuna ilm on nii kuradi külm ja tuul nii jäine, siis see õue ula peale minemine ei tundu hetkel üldse variant...natukene see mömmi talveune periood on ka...aga kõik tsill ja beware varsti on kevad! Ja kuna see aasta on läinud paljuski nagu ma olen tahtnud, siis it's gonna be awesome! 

Aga tagasi nüüd laupäeva juurde. Päev oligi täiesti tavaline kuni tööpäeva lõpuni. Rongis, teel koju logisin end korraks facebook'i, et vaadata, kas mu õde on onlines, aga siis hakkas mu silmarõõm mulle kirjutama ja mainin siinkohal, et me koolis väga palju ei suhtle, natukene facebookis kui sedagi...eriti viimasel ajal. Nii me siis natukene aega kirjutasime ja kuna ta söötis ette suheliselt sellise olukorra ja lause nagu "I'm a gentleman and can't say no to a lovely girl", ja natukene Hanna-Liisa survel esitasin ma talle pakkumise, et aga mis ta arvab väikesest veinist ja filmi vaatamisest ja lõpetasin oma õhtu tema pool...ja kui ma arvasin, et esmaspäev on koolis natukene awkward siis tsiteerin siinkohal klassikuid, et "see oleks juhtunud varem või hiljem niikuinii.." :).

Täna oli aga üks erakordselt nõme esmaspäev, isegi esmaspäeva kohta. Inimesed olid kuidagi tõredad ja värki. Näide klassi facebooki rühmast.
Daniel Stokke Meldrum Larsen
what happend to the "international environment" where we speak english at all time?
Sebastien C. Ostin 
hvad siger du?
Daði Dáðadrengur 
Said the guy who has been speaking danish all morning 
Daniel Stokke Meldrum Larsen 
i spoke english to you dude..
Benjamin Kotko
It kind of disappeared when all the danes decided to stick together...surprise surprise
Nicolai Hansen 
Hey not all of us did that! 
Alexander Crowking Jerrik 
When we die, our bodies become the grass, and the antelope eat the grass and so we are all connected in the great circle of life...
Ehk siis päris awkward hommikupoolik oli. Arvestades, et vestluse võttis ülesse taanlane ja Daxi ja Benjamin on ühed neist vähestest välismaalastest, kes räägivad taani keelt ja on taanlaste poolt aksepteeritud. 
Aga päeva lõpuks olime kõik sõbrad edasi ja no hard feelings. Ja tegelikult on ju normaalne, et hoiad kokku enda rahvusest inimestega või siis hoiavad kokku need, kes omavahel sobivad..ei taha öelda, et ise kastitan inimesi nende päritolu järgi, aga seda tuleb paratamatult ette, kuigi ma üha enam ja enam püüan sellest mööda vaadata. 
Aga kuna ma ise olen pigem taanlaste poolel ja seal rohkem aksepteeritud ja ma olen sellega rahul, siis ma ei kurda..ja mind ei häiri ka fakt, et nad omavahel taani keeles räägivad, plus nad siis ei räägi kunagi, kui keegi on juures, kes taani keelt ei oska ja peab ka jutust osa saama :).
Täna peale seda tralli hakkasid taanlased pidu korraldama ja facebook'is on kutse peole saanud küll valdavalt ainult taanlased või siis need välismaalased, kes on taanistunud/taanistumas :D...olen selle järgi ka taanlaste poolel..jou.

Lisaks oli päris naljakas hetk, kui meil oli külalislektor Danmark Radio'st. Selline täielik nohiku tüüp, hoiak, välimus kõik...täiskomplekt. Plus on oma aju tõttu jõudnud kõrgemasse liigasse, kui ilmselt oma sharmiga kunagi jõuaks. 
Ta rääkis meile erinevate sihtgruppide jagunemisest jms. Ja siis jõudis ta punktini, kus näitas, kuidas on erinevad DRi all olevad raadiojaamad muusika eelistuse põhjal jagunenud ja ilmnes, et DR koostab oma muusika segmendid meeste eelistuse järgi. Taani ühiskonnas on see ikka päris karm asi, mida klassi ees öelda...naisõiguslased all over the country pmst. Selle peale küsis Ann-Sofie, et aga what about women? Ja tüüp tõmbas megakohatuks ära ja kokutades teatas, et naiste jaoks on raadio soft, mis isegi ei ole DRi raadiojaam ja tema slaidil asetses graafikust täiesti väljas, kuskil all.. WHAT THE FUCK? Ma olen rohkem kui kindel, et ma kuulan kohati karmimat muusikat, kui see tüüp, kes seda loengut meile pidas.

Siia lõppu laul, mis ilmselt on siis rohkem mulle sobilik...pehmeee.


No comments: