March 04, 2013

That party last night was awfully crazy, i wish we taped it..
I danced my ass off and had this one girl completely naked
Drink my beer and smoke my weed
But my good friends is all i need
pass out at three wake up at ten
go out to eat, then do it again
MAN I LOVE COLLEGE (HEJ!)

Üks kuradi pikk ja pidune nädalavahetus on seljataga. Reedel oli Friday Bar ja Liisal oli isu minna sinna, seega läksime, y0. Minu kursakaid eriti ei olnud, mõni üksik aint. Aga rahvast üldiselt oli palju...esimest semestrit on ikka alati kõige rohkem...teised muutuvad laisaks ja hängivad rohkem ringi omas seltskonnas. Aga nagu tavapäraselt ikka, siis meil oli äärmiselt põnev ja lõbus. Esiteks on baaris õlu suhteliselt taskukohase hinnaga ja maitses kuidagi erakordselt hästi, ehk siis me suutsime kolme tunniga end päris lukku juua...selle üle on isegi, et piinlik. Näiteks ei saanud ma rongist välja, sest ma seisin vale ukse juures ja püüdsin seda paaniliselt avada, aga see ei avanenud...alles hommikul mõtlesin, et aga äkki ma seisin valel pool. Päris piinlikult naljakas on siiani...
Aga tagasi reede juurde. Selleks hetkeks, kui me Friday Bari jõudsime, olid inimesed jumala purjus juba. Ja siis oli vaja ju kärmelt kähku end samale tasemele juua...või vähemalt piisavalt, et nad talutavaks muutuks. Tantsisime seal veits, rääkisime juttu ja värki.
Minu hästi nilbe õppejõud Thorsten oli ka oma roosa nilbe särgiga sinna tulnud...ja oli seal koos minu esimese semestri eksami välisvaatlejaga...natukene naljakas oli nendega kokku lüüa, aga fuckit! Hiljem kui see õppejõud ära hakkas minema, siis ta tuli meile ütlema, et nad nüüd lähevad otsivad midagi süüa ja siis lähevad downtown'i. Korrates seda viimast nii mitu korda, et jäi mulje nagu oleks ta tahtnud, et me joiniks nendega. Me siiski jätsime minemata.
Ja nüüd õhtu kõige veidrama osa juurde, millest ma ikka vist üldse aru ei saanud. See kuradi nohik oli jälle seal, koos oma sõbraga. Esiteks, ei ole lahe käituda kui väike laps ja lihtsalt mööda minna ja lükata meid, nii et meil jook maha loksub. Teiseks, kui sul on midagi öelda, siis tule ja ütle rahulikul, mitte ära vurista ette midagi eriti närvisilselt ja siis jookse minema. Ausalt öelda ei saanud täpselt aru, mida ta öelda tahtis, midagi vist selle kohta, et ma ei räägi taani keelt ja et miks ma talle ei vastanud. Ma selle peale ütlesin talle taani keeles, et me võime taani keeles küll rääkida..aga ta pani jooksu ära. Lasteaed.
Aga ega seal vist muud eriti ei juhtunudki, lihtsalt lõbus õhtupoolik. I love college! :D

Laupäeva hommik nii lilleline ei olnud enam. Hommikul ei tundunudki, et jube kehva olla oleks...aga kui ma tööle jõudsin, siis tundus küll terve maailm olevat slow-motioni peal ja pohmakas hingas kuklasse. Lõpuks kuidagi läbi raskuste sain pooled kontorid tehtud ja otsustasin, et ülejäänud kaks/kolm teen pühapäeval. Mis oli ilmselt tol hetkel parim otsus...tulin koju, sõin ühe dürüm'i ja magasin paar tunnikest, sest õhtul oli Cæcilie juures pidu. Kusjuures naljakas lugu temaga, ta elab Cæcilievej tänaval ja ta korterikaaslaseks on Cæcilie. 

Aga pidu ise oli suhteliselt meeleolukalt naljakas ja jätkuvalt veendusin, et mulle ikka väga meeldib mu kursus.
Päris täpselt ei saanud aru, mis värk seal selle hobusemaskiga oli, aga noh pole pidu ilma hobuseta nagu näha..

Ja järgmine hommik oli tunduvalt parem olla, kuna peale mõndasid jäägermeistri kokse otsustas tark mina, et nüüdsest joob ta edasi vett...töötas! 


whaaat? Hoooorse?
ingen fest uden hest...






No comments: