April 11, 2014

page 101.

Hanna-Liisa - "Mille kuradi pärast ma niiii väss olen? :S siuke tunne, et ma jään kohe magama"
mina - "Sest sa jõid minuga unes rummi ja i was only half of liter rum deep:D" "Faxa kondiga valget rummi"

Jah, ma võiks vist oma unenägudest tõepoolest raamatu kirjutada nagu mulle hommikul soovitus anti. Nimelt siis, nägin täna öösel unes, et ma läksin Liisaga kuskile baari ja me ei teadnud, mida juua, aga siis otsustasime, et võtame kahepeale poolese rummi ja faxa kondi ja kaks klaasi. Ja nii korda kaks. Sest lihtsalt koks osta on meinstriiiiim. Ja siis mingi hetk üks vend tuli ja hakkas jaurama, et "omg, you're so drunk" ja mu vastus tuli nagu mingi standarvastus kunagi "no bro, i'm just half of a liter rum deep." so deep, ise ka ei usu. Ja siis hetk hiljem olin ma mingite teiste tuttavatega kuskil kaubanduskeskuses ja keegi meist tahtis minna Sarah Brightmani poodi kleite tsekkima. Nagu, päriselt või? :D 

Ärgates oli jube rõve olla, pea valutas, väss ja kurk megavalus ja meeletu köha... nagu olekski pool-paljalt peol käinud :D.

vot nii siis. 

No comments: