April 12, 2014

page 102.

don't rush, go slow, I-I can't lie I'm impressed..

Teate seda olukorda, kui teete mingi testi või proovieksami ja see koosneb mitmest osast ja terve testi tegemise ajal on räige frustratsioon peal, sest sa ei saa midagi aru ja lõpuks mõtled, et ma ei taha seda testi mitte kunagi tulemustega tagasi saada...veel vähem tahan ma suulist tagasisidet üks ühele õpetajalt... täpselt selline lugu oli mul keelekoolis hiljuti. Tegime testi ja no kuulamine oli täiega raske, lugemine veel hullem ja kirjalik ja grammatika osa samamoodi..suuline läks ka täiega pekki lihtsalt ja siis kui see tagasiside päev oli nüüd teisipäeval, siis ma ei saanud minna kooli, kuna mul oli see 3D asi vaja ära lõpetada ja prioriteedid prioriteedid eks. Aga nüüd neljapäeval õpetaja peale tundi ütles, et ta tahaks minuga minu testist siiski rääkida, kui mul väga kiire ei ole. Mõtlesin, et oh well, mul ei ole erilist valikut ilmselt, seega ütlesin, et ikka on aega ja jäin sinna. Enne mind rääkis ta kahe teise tsikiga, kellest üks tundub suht tark olevat aga mõlema test läks suht kehvasti...eriti kuulamise osa..ja siis tuli minu kord..ja ma olin üks vähestest klassis, kes kuulamise osas kuues küsimusest viiele õigesti vastas, what? päriselt? vau! Siis kirjalik osa läks ka okeilt, mille üle ma olin ka veits üllatunud, sest ma viimasel ajal panen päris palju segast nende kirjade kirjutamisega ja see kiri, mida me praegu eksamil kirjutama peame on lihtsalt nõme ja ma ei saa aru, miks see vajalik on üleüldse. Siis lugemise osa, milles ma kohe üldse kindel ei olnud, oli ka väga hästi...üks vale kaheksast. Ja siis harjutus, kus on sul tekst ja sa pead mingid neid pisikesi sõnasid õigetesse kohtadesse panema ja sul on kaks sõna rohkem kui vaja, see oli kõik täiesti õigesti, woops! Ja siis tuli grammatika osa, mille ma panin täiega puusse, kümnest viis õigesti, haha. Ja noh suulise kohta ta ütles ka, et seda peaksin harjutama, mida ma tean ise ka. Aga kui ma oma grammatika üle vaatan, siis tema arust olen ma valmis testiks, yay! :) 


No comments: