September 16, 2014

page 259.

if you want to play it like a game
well, come on, come on, let's play!
'cause i'd rather waste my life pretending
than have to forget you for one whole minute.

Sain siin hiljuti pahandada, et ma kirjutan siia ainult kord kuus ja siis ka ainult ühe rea. Tegelikult on nii, et ma olen tulnud küll siia ja isegi alustanud sissekannet, aga siis tuleb midagi vahele ja ma jätan pooleli ja hiljem tagasi tulles on mõte kadunud ja sinna ta jääbki. Teine asi on, et pole väga midagi sellist toimunud ka, millest kirjutada vist... ja kui nüüd päris aus olla, siis viimasel ajal isegi tegelikult oleks millest kirjutada, aga aega pole otseselt olnud. 

Mis siis vahepeal toimunud on? Alustasin uue haridusega - Design and Business, spetsialiseerumisega Sustainable Communication. Ja kui ma selle ära lõpetan 1,5 aasta pärast, siis see ja mu eelmine õpe Multimedia Design and Communication kokku annavad mulle Baka :). Hetkel olen ma koolis kohal käinud liiga vähe, et päris kindlalt öelda, kas ta mulle meeldib.. ses suhtes, et eriala tundub põnev ja siiani on see mulle rohkem meeldima hakanud kui ta alguses tundus meeldivat. Kooli osas olen ma jällegist natukene in doubt, või noh klassi osas.. sest see on mu elu esimene kord, kui mu klass on aint tsikke täis sisuliselt.. kuskil 60 tsikki ja 3 kutti või midagi sellesarnast. I can already feel the drama coming up! Ja noh natukene on teist juba seoses grupitööga olnud ka.. aga küll sellega ka hakkama saab :). 

Siis müüsin maha oma korteri, mis mul Tallinnas Kalamajas oli. Sellest tulenevalt pidin ma käima tiiru Eestis, ja paraku sattus see just sellele nädalale, mis oli mu kooli esimene nädal. Seega tagasi tulles oli kõik segane ja uus ja võõras, aga mis teha. Eesti trip oli see eest päris meeleolukas. Nägi tuttavaid, keda polnud ammu näinud ja sai päris mitmel peol käidud, ehk siis täitsa tore eemale saamise tripp oli. Natukene aitas perspektiive värskema pilguga vaadata ja kui tagasi Taani tulin, siis võtsin vastu otsuse, et tulen töölt ära. Esiteks oli mul sellest NII kopp ees, teiseks mu käsi valutas sellepärast ja kolmandaks ei toitnud see töö ära ka. Või noh toitis, kuni ma SU'd sain tänu sellele, aga mingid seadused väidetavalt muutusid ja enam ma SU'd ei saa, seega pole seda tööd mulle hetkel vaja..plus on sellega seoses hunnik mentaalset teemat, miks ma ära tulin.. nimelt ma usun, et see oli mu elus negatiivne asi, millest kinni hoidmine tõmbas negatiivsust ligi, ehk siis ma pidin sellest lahti laskma, et elu paremaks läheks selles sektoris :). 

Midagi naljakat lisada, siis eelmisel teisipäeval oli päris veider päev. Algas sellega, et sain facebookis kirja, mille leiate alljärgnevalt pildilt.


ehk siis olin suhteliselt üllatunud, aga pole antud "kunstiteosega" seotud...õnneks? Mu õde arvas, et see on õõvastavalt kaunis :D.
Ja samal päeval peale kooli jalutasin Tigerisse, et osta endale paar tintekat ja kaustikut kooli jaoks. Ja siis tsillisin seal ja vaatasin erinevaid variante.. endal Volbeat kõrvaklappidest mängimas kui järsku üks suvaline naine mult midagi küsis, aga ma ei kuulnud ja kui ma klapi peast võtsin ja uuesti küsisin, siis ta küsis mingi asja asukohta ja ma viisakalt vabandasin, et ma ei tööta seal, mille peale sai ta eriti kurjaks ja hakkas mu peale karjuma.. ehk siis, what? 
Sama päeval hiljem hakkasin ma pesu pesema ja kuna ma tahtsin pesta ära oma uued tumesinised teksad, siis ma pesin heledad ja tumedad asjad eraldi (jah, ma tavaliselt pesen kõik koos, sest mul pole nii palju asju ja ma olen laisk)... aga kui ma oma valged asjad masinast välja võtsin ja kuivatisse viskasin, siis meenus, et ma jalutasin pesupulbriga alla, aga kunagi ei pannud seda masinasse... dauh! Ühesõnaga ei olnud kõige säravam päev :D.

aga sellega hetkel siis tõmbangi joone alla ja püüan siia tulevikus natukene rohkem sattuda näiteks..



No comments: