January 15, 2012

Laupäev. Studenterhuset. Viis õlut. Hanna-Liisa. Veidrad inimesed. Meil oli phun-phun! See rahvas, mis õhtu jooksul läbi käis oli kreisi! Kombekas tsikk, siidipluusis-pusas-kasukas tsikk, platvormtennistega jne jne. Mingid bändid ka esinesid. Esimene oli päris kole ulgumine, aga teine oli täitsa tore taustaks. Kõrvalt lauast sain endale "sõbra" ka. Valge kingaga nilbiku, kes õhtu lõpuks kaks korda üle sai. Ja siis hiljem kunagi tulid sinna mingid ägedad tüübid. Tantsisid ringi, näppisid üksteist kahtlaselt palju, aga meil oli lõbus :D. Hiljem üks neist ütles midagi ka, aga me ei kuulnud esiteks ja teiseks ma ei saa ju taani keelest aru nii palju veel:D. Hiljem vehkis ta meie poole sildiga, millest mina aru ei saanud, aga Hannakas ütles hiljem, et tähendab midagi "oled kuival?" vms :D. Aga sel hetkel, kui juba viimane lugu pandi peale ja tuled põlema oli Hannakas vetsus ja ma kirjutasin tüübile vastu "taler ikke dansk!" :D


Hiljem me natukene aega kõndisime nende taga, aga siis nad pöörasid kuskile ära ja rohkem me neid ei näinud :/. Nende seltskonnast kahte tüüpi tegelt nägime ja siis ma naersin, et "ou, you are the guys from studenterhuset!" "tell me, u didn't see us dancing!" "yees, we did!" :D Nendega oli naljakas, sest nad üritasid meile valetada, et nad on 19 ja 34 ja Saksamaalt. Kõlas väga ebausutavalt. Pealegi olid nad veendunud, et ma ei ole Eestist. Jahus jahus, et Sweden! Jep, mis ma ikka vaidlen no. Kutsusid meid sinna vesipiibukasse, aga seal oli nii rõvedalt suitsune, et me skippisime. Läksime kuskile edasi, kus oli ulme pidu. Muusika oli a'la Aqua, Vengaboys and so on..meil oli vähemalt lõbus ja sai tantsida! Hiljem koju trippides küll silmad lahti ei seisnud...tukkusin terve tee, ilmselt olin nagu need, kelle üle ma eelmine õhtu naersin:D. Pühapäeva elasin voodis...nii hea lebokas oli.

No comments: