January 14, 2012

Ma võiks kirjutada raamatu, mina ja Kopenhaageni ühistransport. Eilne oli lihtsalt üle mõistuse feil. Oli vaba õhtu ja Hanna-Liisa kutsus chai lattet jooma. Mõte oli hea ja läksin. Vaatasin toas bussiaja ja bussi lihtsalt ei tulnud...faking pool tundi ootasin. Olin juba alla andmas, kui buss tuli...je! Rongijaamas kaua õnneks ootama ei pidanud ja Nørreportis läks ka vahetus kiiresti. Lõpuks ilusti Hanna-Liisa pool, chai latte nina ees ja mõnus olla. Min ven Dexter oli ka kodus, tuli see kord isegi tere ütlema, aw! Igastahes lõpuks olime ka veini ära joonud ja teise veini lõpu ja palju Taani pop-muusikat kuulanud...ja siis otsustasin kuskile peal 12st, et dvj, tripin koju. Plaan ju hea...täna oli tööpäev ka. Vaatasime juba kodus, et mingi kamm on nende rongiaegadega, aga mis siis ikka. Åmarkenist saingi rongile kui pidin, aga edasine oli põrgu. Ootasin umbes faking 30 minutit rongi, ei rohkem...vahepeal näitas tablool, et tuleb e rong 23 minuti pärast, siis see kadus ära mingi 5 minuti pärast ja siis tuli, et tuleb a rong, mis jäi räigelt hiljaks...aga lõpuks tuli ja keskrongijaama asemel sõitis ikka Nørreporti ka, jei for that! Nørreportis ootasin ka mingi pool tundi bussi vist. FAKJU, kui kuri ma olin koju jõudes...kell kolm umbes...nagu wtf :D. A ja siis bussis üks tüüp laulis telefoni kellelegi "men jeg elsker diiiig!" võite ette kujutada kui kole see oli. Ja siis teine tüüp paar istet eespool võttis arvuti välja, logis msni ja jäi magama...kukkus ära, koos arvutiga. Läks hästi no.

täna üritame siis väiksemate seiklustega linnas ära käia!

No comments: