January 27, 2012

Mõned asjad ikka ei muutu ka mitte kunagi. Kuidas mõned asjad jätkavad juhtumist? Näiteks täna jooksin ma pool hommikut ringi, et jõuaks lõpuks ilusti kooli eks...jäin siiski hiljaks. Lõpuks kui ma klassi ukse avasin, siis vaatasid mulle täiesti võõrad näod vastu. Seisin seal siis hetke, kauem kui oleks pidanud ja vaatasin ringi...lõpuks ütlesin "undskyld!" ja läksin minema. Küsisin info lauast, et "hej, but i can't find my class..." ilma, et ta oleks küsinud, mis klassis ma käin teatas "Anitas classes are canceled, cause her child is sick.." oh well..tsillisin siis tagasi, teel tagasi nägin Anat, kellega me siis kohvitasime ja hängisime poodides. Was naiss! Aga siis arvasin, et võtaks oma swedbanki kaardilt läbi nordea atm'i sula õhtuks välja. Mõte polnud paha, teostus oli ärritav. Nimelt peale pin-koodi sisestamist sõi atm mu kaardi ära. lihtsalt niizama, nomnom. Läksin siis panka ja küsisin, kas ma saaksin selle tagasi. Sain. Mõtlesin, et sellega mu tänase päeva uskumatud seiklused lõppevadki, aga oh ei...tegemist on siiski minuga ju! Ma ei teagi, miks ma otsustasin swedist uurida, mis case selle kaardiga oli...aga helistada ma sinna ei saanud, sest neile ei saa välismaa numbritelt mingil põhjusel helistada. Don't ask. Interneti panka logides teatas see, et mul puudub erakliendina konto, ärikliendi konto kasutamiseks klikkige siia. WTF?!?!?!?! Lasin siis emal sinna helistada, et wtf. Emale nad otseselt nagu ka infot ei jaganud. Lõpuks sai siis nii, et mina olin ühel pool telefoni ja nemad teisel ja ema vahendas. Ja voilaa, nad on mu konto ära blokeerinud. WHAT nagu?! Igastahes saan ma selle uuesti avada ainult Eestis kontorisse minnes. A ja põhjus, miks nad selle blokeerisid oli, et ma polnud seda ammu kasutanud ja sinna oli see kaardihooldustasu miinus tekkinud. Sorri, aga see on lihtsalt rumal. Nii ma siis istusingi ja saatsin neile kurja meili ja nüüd märtsis vaatab, mis edasi saab sellest. Igastahes kogu see jama ajas lõpuks mul peo isu ära. Aga maha rahunedes läksin siiski välja ja uskumatult tore oli!

No comments: