May 28, 2013

you don't know what's in store
but you know what you're here for
close your eyes, lay youself beside me
hold tight for this ride
we don't need no protection
come alone, we don't need attention..

Viimaseaja põhisoundiks on The Weeknd ja reaalselt iga päev leian uue laulu, millesse ma armun. Eile oli selleks Twenty Eight, täna on Next...enne seda High for This ja Wicked games on juba ammusem lemmik. Nii, et kui selline rahulik sound peale läheb, siis tsekige välja. 

Viimase aja uus uudis on, et ma olen taanistuma hakanud...jah, mulle on hakanud lagrits veits meeldima. Ütleme, et näiteks Marabou see uus lagritsa tükkidega shokolaad on TO DIE FOR! Ja siis Harboul on ühed vampyrer kummikommid, mis on nahkhiire kujuga ja nahkhiire keha on lagritsast, tiivad on tavaline kummikomm on ka niii head! Gajol'ist ei hakka me üldse rääkimagi...granaatõuna gajol, ja tak!

Teine asi, millega ma viimasel ajal tegelema hakkasin on SIIN! Ma kunagi eelmine suve lõpp-sügis proovisin ka seda ideed, aga siis pidasin vastu napid 10 päeva ja sinna see jäigi...see kord olen kaamerat rohkem kotist välja võtnud kui telefoni, seega algus on paljulubav. 
Lisaks sellele võtsin end lõpuks eile kokku ja alustasin Behance'i kasutamist ka lõpuks... sellele saate soovi korral pilgu peale visata SIIIT! 
Eile oli tegelikult veider päev, mul on üks lemmik fotograaf, kes üldiselt pildistab skeiti ja bmx'i. Ta nimi on Vincent Perraud ja ta on prantslane. Tema fotosid saab näha SIIT! Aga ma ei hakanud temast rääkima eesmärgiga talle reklaami teha...igastahes ma ei tea, miks või kuidas või mis, aga eile sain ma lampi kirja, et ta lisas mind linkedinis enda sõbraks. 

Aga aga aga aga homme...teate, mis päev homme on? Homme hakkab DISTORTION. Ma ei tea ise ka päris täpselt, miks ma nii over excited olen, aga tundub vägev tulevat. Vähemalt kolmapäevane ja neljapäevane...woops woops! 

Ilmselt olen tagasi peale seda, loodetavasti...noh teate küll...things may get crazy! :D



No comments: