April 02, 2012

It's good to be home? Kus on üldse kodu hetkel? Üldiselt ütleks, et Taani, sest siin ma ju viibin suurema osa oma ajast..aga teisalt, kodu on see, kus on Sinu inimesed ja see on kindlasti Eestis - Tallinnas. Puhkus on läbi ja jalad on tagasi Taanis. Istun oma diivanil ja mõtlen, et peaks voodi ära tegema..aga selline väss on, et ei jaksa. Puhkuse järgi on puhkust vaja! Mille ma tegelikult ka saan..aga väikese viivitusega. Kaks päeva tõsiselt töised ja siis väga pikk nädalavahetus, algusega neljapäeval. Pere läheb Bornholmile või midagi..ja tulevad alles pühapäeva öösel tagasi. Aga see selleks...tahtsin hoopis viimasest nädalavahetusest kirjutada siia. Pikk nädalavahetus, algusega neljapäeval ja lõpuga esmaspäeva hommikul...peaaegu nagu easter holidays Taanis. Igastahes neljapäeval alustasime Tallinn Music Weekiga Rock Cafest Iirise plaadi esitlusel. Ütlen kohe ära, et ma söön kõiki oma pahu sõnu, mis ma Iirise kohta varem öelnud olen. Väga viis artist on ja väga ilus ja hea plaat on! Laiv oli ka väga muhe ja võimas! Lavakujunduse eest saavad nad ka kohe pluspunktid, sest see oli lihtsalt NII ilus! Pätsasin Hando instagramist illustreeriva pildi ka.

Üldiselt oli Rock Cafes niisama ka hästi tore. Oma inimesi nägi, väga meeliülendav! :)
Reede hommikul tegin silmad lahti OMA korteris. Väga naljakas oli. Aga jah, Iirisel jooksin kokku Magnusega, kes juhuslikult mu korterit üürib ja siis läksime tema, minu või hoopis meie juurde konjakit jooma ja muusikat kuulama...ja jutustama..was naiss!
Reede päev ei andnud erilist võimalust välja puhkamiseks, trippisin mööda linna ringi ja naersime Marisega eelmist õhtut..."okou, mis eile juhtus?" :D Kuskil viie paiku käisin Mustas Puudlis Edwardit kuulamas...TMW raames tegi neli lugu klaveril. Ma ei tea, kust tal see hääl tuleb, aga see on ikka päris äge! Laivil istus mu kõrvale Sander, IMi vana tegevjuht, keda oli tõepoolest väga äge näha! Ja naljakas oli asja juures, et ta teadis täpselt, et ma olen Taanis ja värki...eh. Sealt hiljem liikusin koju, vahetasin riided ja liikusin Hella Hunti, kus Etu ja Karel juba istusid ja sõid. Hiljem joinis Ege ja veel hiljem ka Kati. Meeleolukas õhtu oli...kuigi Kareli ees peaksin vist vabandama? :D Mingi hetk, kui me suitsul käisime, saime endale sõbra Inglismaalt, kes oma sõpradega siin poissmeeste õhtut pidas. Talle ilmselt meeldis Karel..."wow, he looks like Justin Bieber!" "He's a handsome guy, why aren't u digging him?" and so on..hehee..sealt liikusime Korterisse, sest seal oli TMW hip hop showcase...Metsakutsu, Reket jne. Isiklikult läksin Metsakutsu ja Reketi pärast, aga viimast ma ei näinudki...väsimus murdis mu maha. Aga Metskutsu oli huvitav? Lajatas dub-stepiga nii karmilt, et ma siiani taastun...eih, tegelikult oli väga äge! Ja kui see lajatamine välja jätta, siis ma ootan huviga rohkem seda teemat! Peale teda oli üks plaan küll minna Rock Cafesse KPM'ile, aga ei jaksanud...nüüd muidugi on natukene kahju, et ei jaksanud...aga mis teha :(...Liikusime Katiga koos hoopis baltijaama ja võtsime sealt takso ja koju tuttu. Naabritel oli veel pidu, tantsisid ja laulsid nii, et kõik kuulsid...plus üks tantsuline oli nii väss, et magas väljas maja ees trepil. Hommikuks oli naaber uksele vabandava kirja pannud, et ta sai 29 ja läks vist natukene käes ära. Aus vähemalt! :D
Laupäevaga hakkas aga Simple Session. KAUA oodatud ja üks peamisi põhjuseid, miks mu puhkus sinna aega mahutus. Kuna ma hommikul kaua magada ei saanud, siis liikusime juba suhteliselt varaseks kellaajaks Saku Suurhalli. Rula nägime ka...kuigi väsimusaste oli kohutav ja raske oli jälgida. Lõpuks bmx'i ajaks olime õlle ka tegema hakanud ja ikka väga uniseks tegi see olukorra. Brian ei sõitnud ka see aasta, kuna tal vigastus :(...aga kohal oli ja twiiitsi Sessioni kasutaja alt:D. Üldse hästi palju tundmatuid nimesid oli sõitjate hulgas..aga Ross the Boss ja mõned veel. Vennad on ikka iga aastaga hullemaks läinud...amazed! Kaks tükki viidi kiirabiga ära ka ja võistlus venis kergelt paar tundi pikemaks, kui plaanitud oli. Meie lõpuni ei näinud, sest tudu oli ja peole tahtsime sättida. Muidu valati veel enne ära minekut jäägermeistri koksiga üle ja üks tropp mees hakkas meie ees istunud väikeste laste kallal mölisema..oli tahtmine ta peale karjuda.
Lõpuks kodus valmis, siis Gerli lasi üle, aga noh suva see...liitusin Etu ja Egega. Järjekord oli mässssive! Seisime seal tükk aega...mingi hetk tulid sinna Jan ja Pent...Pendi esimene küsimus oli "no täna oled kainem kui neljapäeval?" (oih).
Näitas bändi setlisti ja läksid vip sissepääsust sisse ära. Peale mitte väga pikka ootamist õnnestus elusalt klubisse sisse ka pääseda. Sees kusjuures polnud üldse väga palju inimesi. Küttebänd ka suht kohe alustas ja tsillisime. Bänd oli ikka VÄGA hea! Nad kohe oskavad! :D Hiljem nägi veel Sandrit, keda oli väga meeldiv näha (Sinu pärast bloggin, teised niikuinii ei loe:D). Pidu ise oli muidu selline keskmine sessioni pidu...huvitav rahvas, ulme piffid ja üpriski hea muusika. Kuskil peale viit tellisime takso ja trippisime Egega koju ära. Hea uni oli, aga samuti jäi öö lühikeseks..ja Simple Session uue hooga. Rula finaaliks jõudsime kohale, aga väga ei vaadanud jälle. BMX bunny hop ja best trick olid see eest ägedad. Chad Kirley! Peale seda lasti tsikid platsile...sisters session. Ma ei oska midagi arvata, lahe, et tsikid sõidavad...aga poistega ei konkureeri. Poisid ikka sõidavad kiiremini, lendavad kõrgemale ja teevad hulljulgemaid asju.
Aga pühapäeval ei näinud samuti sõite lõpuni...fak no. Järgmiseks aastaks peab parema plaani välja mõtlema. Aga jah, pool kümme liikusin prismasse, ostsin veini ja koju sättima. Tegelikult jõin veini ja vaatasin arvutist sessioni finaale (A). Märten istus süles mul ja siis vaatas, et võitjat kallistas mingi tüdruk ja küsib "kui ma hakkab ka trikirattaga sõitma, kas mind siis hakkavad ka tüdrukud kallistama?" :D Siis mõtles natukene edasi ja teatas, et koolis suured tüdrukud ütlevad, et tal on ilusad silmad, seega tal suurena on tuhat pruuti ja miljon last. Päris suured plaanid kaheksa aastase kohta. Siis kunagi sai vein otsa pmst ja Maris jõudis minukale ja siis sättisime veel, või noh Maris sättis mind :D. Siis võtsime tilga veini ja takso ja läksime Urbanisse. Kus ei olnud üldsegist järjekorda :D. Liikusime sisse, mina olin terve aja segaduses, et me oleme kindlasti valel peol, et kus inimesed on :D. Aga vaikselt ikka kogunesid. Nägi ka nii palju tuttavaid...Kadrit ja Betut oli megahea näha näiteks! Lõpuks tiksus pidu lõpusirgele ja tuled pandi põlema ja viisakalt inglise keeles paluti lahkuda. Klubiuksest välja minnes lumepalliga saada on ka lõbus muidu :D. Hetk hiljem üks tüüp kõrval teatas "fun, last week i was on the beach, now i got snowball into my face!" :D

Vot nii lõppeski see Eesti tripp. Magasin kodus paar tundi ja lendasin Taani ära.

Miss you all, so so so much!

2 comments:

Sander said...

Kirjuta, kirjuta - küll siis kõik need (minu jaoks vähemalt) tundmatud nimed, kes sissekannetes nimetatud on, ka lugema hakkavad :)
Pane ässalt!

kiku said...

eksole, tegelikult salaja nagunii loevad, lihtsalt sa oled ainus, kes on öelnud, et ta loeb ;). ja ma tahan ka varsti mingit soojamaa bloggi lugeda!