April 20, 2012

Kui muidu Taani on minu jaoks jube turvaline ja hea paik, siis Hellerupi keelekool võiks küll persse minna. Alustame siis algusest. Kui ma läksin Eestisse siis ma ütlesin neile täpse kuupäeva, millal ma tagasi ja sekretär pani selle arvutisse kirja ja, et siis ma uuesti klassi nimekirjas. Suurepärane ju. Tulin tagasi siis olid lihavõtted ja vaheaeg. Peale seda ei olnud mingit infot keelekoolist aga kuna mul oli tegemist, siis mulle sobis, et see veel ei hakanud. Aga siis hakkas juba imelik, et mismõttes ei mingit infot? Üritasin siis helistada neile, ei võtnud keegi vastu. Fain. Saatsin siis meili, millele sain vastuse, et nad saadavad selle edasi, sellele, kes tegeleb selle teemaga. Kust aga vastust ei tulnudki...siiani ei ole tulnud kusjuures. Aga see selleks, läksin siis kohapeale, et noh mis case on siis lõpuks. Sekretär oli tuuda nagu alati ja sahmis ja ei leidnud mu andmeid jne jne...kõik tüüpiline käitumine :D. Ja siis teatas, et nad panid mu listi alles üleeile ja et pean ootama nüüd. Aga kuna ma seda sekretäri ka ootama pidin seal, siis jäi mulle näppu see vaheaegade kalender ja ma olin ikka väga kuri sealt ära tulles. Tegelikult pigem mures ja pettunud, et mis minust siis nüüd sügisel saab, sest hetke seisuga ma ei lõpeta suvega kolmandat moodulitki ära. Ehk siis pekkis. Terve päeva olin kohe tujust ära. Lõpuks tuli Pauline koju ja siis rääkisin temaga ka ja ta arvas, et võiks oma vanale õpetajale kirjutada, et äkki ta saab aidata. Kirjutasin, aga ei mingit vastust. Nii Taani, mis muud. Lõpuks otsusas Pauline siiski neile helistada ja she's kick ass! Põhimõtteliselt ütles neile, et see on nende süü ja ei teda eriti ei huvita, kuidas aga mul on vaja saada rühma, mis lõpetab kolmanda mooduli hiljemalt juunis. Ja et kuna see oli nende viga, et nad mu ära unustasid, siis lahendagu see. Ja lõpuks jäigi jutt nii, et nad siis vaatavad, mis teha annab ja esmaspäeval annavad teada. Nii, et hoidke mulle pöialt!

vot nii siis...lähen kuulan Placebot edasi..

No comments: