April 19, 2012

Lugesin täna hommikul kellegi facebookist, et "tänapäeval ei maksa teod, vaid sõnad"...ja ma ikka ei ole üldse nõus. Kui sa ikka ainult räägid ja jutuks see jääbki, siis ei maksa see absoluutselt midagi. Ja see kuidagi jäigi mind terveks päevaks kummitama..ja ma vabandan ette kõigi ees, kellesse see üldse hetkel ei puutu, aga...
Mitu faking korda oled Sa öelnud, et igatsed? Mitu korda oled Sa öelnud, et tahaks minuga peole minna? Mitu faking korda oled Sa öelnud, et tule tagasi Eestisse? Mitu faking korda Sa üritasid minuga Eestis oleku ajal kokku saada? Mitu faking korda Sa vaevusid oma telefoni võtma ja helistama mulle? Mul piisab ühe käe sõrmedest selle viimase kokku lugemiseks.
Jah, ma võin enda kohta ka öelda, et ma ju oleks võinud rohkem ise initsatiivi üles näidata jne, aga kui keegi helistab ise ja uurib, mis ma teen ja tahab kokku saada, siis ilmselt ta tahab seda päriselt ka ja ma loomulikult olen nõus! (Tsau Mann ja Kati!)
Kogu selle jutu kokkuvõtteks, ma loodan, et Sul läheb hästi, et Sa oled oma eluga ja valikutega rahul, ja seda täiesti siiralt..ja kahjuks pean ka lisama, et hetkel ei ole Sa nende inimeste hulgas, kes võib teistele inimestele ette heita nende mitte helistamist, mitte kohale ilmumist jne...vähemalt mitte minu silmis...

No comments: