May 19, 2012

Everything is so much more funnier when you are not allowed to laugh! 

Oled kunagi peale mõne inimese enda tutvutsamist naerma pahvatanud nii, et ei suudagi lõpetada? Pisarad silmas ja kõht kõveras? Ma nüüd võin öelda, et mina olen. Asi oli pigem küll selles, mida mina antud inimese kohta teadsin aga tema ei omanud mingit infot ja kujuta nüüd ette, et tuled töölt ja näed stationis oma töökaaslast, koos kahe sõbrannaga. Tuled tsau ütlema ja ühtlasi tutvustad ennast ka kahele sõbrannale, kes selle peale mõlemad naeru kätte ära lämbuma hakkavad. Päris kohatu, eks?  

Aga muidu, just eile päeval mõtlesin, et kui äge Kopenhaagen ikka on ja kui väga ta mulle meeldib. Ja siis Maris hullult pushis millegi pärast mind sellega, et kas ma kooli sain sisse..ütlesin talle siis, et 31.juuli saab vastuse, sest pidigi siis saama. Aga mingil toredal põhjusel sain ma eile e-maili, et olen kooli sisse saanud ja meili-lisas oli allkirjastatud student contract, mille ma siis nüüd allkirjastama pean ja tagasi saatma :). Vähemalt on nüüd üks asi sügise osas kindel, ma lähen kooli :).


No comments: