May 03, 2012

Kui ma sisuliselt kuu aega tagasi Taani tulin, siis ma otsustasin, et ma ei joo mõnda aega. Ja täna sai sellest siis kuu aega mööda. Miks ei joonud?  Mõtlesin, et pean selles samas kehas elama veel mõned head aastad, ehk siis oleme tema vastu natukene kenamad ja ei mürgita teda mõnda aega. Ja pealegi on hetkel mu jaoks tugevalt inspireerivaks inimeseks Dan Smith, kes ei joo, ei suitseta ja on üldse tervislik. Ja oma tubaka viskasin ka minema, never ever again! Vaatame siis kaua see no alcohol kestab...samas ei ole plaaniski karskeks hakata, nii et tsill. 


Aga nüüd põikaks oma eelmisesse nädalasse ja nädalavahetusse. Nimelt hakkas keelekool jälle, juhuu! Uus rühm, uus hoone, uued õpetajad. Siiani olen väga rahul. Uus hoone on lähemal, seega võidan hommikul mitte ummikus istumisega oma 10 minutit, ehk siis ma ei jää enam kooli hiljaks igal hommikul! Teiseks ei ole meie klassis kedagi nii tüütut nagu Javad oli. Seega teie kallid bloggilugejad olete tema üle vingumisest vabad! Ja mulle annab ühe õpetajana seda Pernille, kes on juhuslikult ka mu lemmik õpetaja keelekoolis so far. Ta andis mulle esimesel moodulil hääldust ja ta on super khuul! Ja ma veedan nüüd temaga kaks korda nädalas 3 tundi korraga. Nii, et ma olen rahul, so far.


Ja nüüd laupäeva juurde. Pidu Christianias! Olen sinna peole tahtnud minna juba peale esimest külastust ja lõppuks! Aitähh Hanna-Liisale, kes kaasa haaras mu! Tegu oli mingi kontserdi-peo seguga. Ja kuna ma tavaliselt rikun oma ootused ära, kui ma bändid jms üle tsekin, siis lasin ma end üllatada sel korral. Esimene üllatus, tegelikult, ma ju aimasin seda, aga mitte just päris nii massiivselt...kõik suitsetasid massiliselt kanepit. Jalutasid ringi ja tundsid seda lõhna absoluutselt igal sammul. Aga see selleks, läheks hoopis bändide juurde. Ega midagi erilist ju ei olnudki muusikaliselt vähemalt mitte. Asja tegi eriliseks, et nad tegid asja laval hingega, lihtsalt vaatad ja näed, et see tuleb nende seest ja on nii kuradima äge! Eriti hea mulje jättis mulle Von Dü! Lisasin siia alla kaks laulu ka, taani keeles, aga mulle meeldivad. Kõige naljakam hetk nende kontserdil oli, kui lauluks oli Voksentoj ja pool bändi laval särgid seljast tõmbas ja järgmine hetk meie ümber kõik mehed sama tegid :D. 
 Kuid muud bändid olid suht igavad, aga siiski üldine vaib oli tsill! Üritus toimus kahel erineval laval, teine oli telgis ja täitsa tasuta. Kui me läksime siis tuli sealt suht mõnnat hiphop'i soundi, hiljem läks see veidraks miksiks räpist ja dubstepist jms. Algselt oli vendadel mingi sisuga riim ka selle biidi peal, lõpuks jörisesid täiesti niisama. "Madafaking tent.." "madafakin beer...madafaking beer...now drink it!" jne. Lõpuks nad küll jörisesid suhteliselt sisutult "joujou, jajajaja.." jne :D. Telgile ei saanud väga lähedale minnagi, selline kanepi lõhn käis üle pea. Ja siis olime meie, kes ei suitseta, joo ega midagi :D. Seda naljakam meil oli. Lõpuks koju ja hommikul ikka veel riided haisesid suitsu ja kanepi järele ja kerge kanepipohmakas oli. 



No comments: