October 22, 2012

Nüüd võin öelda, et olen oma kooli reede baari ka üle tsekkinud. Nimelt reedel käisime Liisaga nii KEA kui Metropolitani reede baarides ja lõpetasime Heidis baaris. Kea omas me kaua olla ei saanud, sest oli tavapärane reede ja see pandi juba 11 paiku kinni. Aga see eest saime natukene kasutada ära häid odavaid hindu ja lauajalkat mängida. Olen selles jätkuvalt kobakäpp kuubis. Keast trippisime me ratastega linna Liisa kooli. Kus oli pidu täiega hoos alles...võtsime joogid, istusime aias ja natukese aja pärast otsustas seltskond, et lähme Heidis baari. Okei siis, läksime ka.
Heidis on ikka ulmeline koht...kogu see muusika, inimesed ja kuidas me alati leiame, et see koht on äärmiselt fun ja me tantsime lihtsalt terve aja ja naerame nagu pöörased. See kord polnud erand. Mingi naljakas tagumikutants oli meessoost isikutel teemaks sel korral...hm. Kunagi otsustasime, et aitab kah, lähme koju...käisime veel friikaid söömas ja siis sain rongi veitsa aega oodata. Liisa pidi siiski hommikul tööle minema ja ma pidin ka sisuliselt mingi hetk. Ma arvan, et kuskil 5 paiku olin küll juba kodus.
Hommikul ärgates oli küll selline tunne, et ma igaks juhuks ei liiguta end, sest ega need shotid ja õlu head tähendada saanud. Teed silmad lahti ja okei on olla, siis mõtled, et vetsu minnes raudselt hakkab paha...ei hakka...tagasi tulles ka täitsa okei olla...ja ei hakanudki paha, mille üle ma ei kurda, aga ma kardan, et üks hetk maksab see valusalt kätte :D.

Muidu on aga ilmataat meid hea ilmaga premeerinud. Nimelt reedel oli täiega soe ja mõnus ilm..ja ei sadanud! Ja laupäeval oli täiesti imeline ilm...15 kraadi oli sooja veel peale kella 12 öösel! Jalutad jätsiga mööda Kopenhaageni kesklinna ja naudid ööd...pretty amazing!

Tahan ükspäev, kui ilus ilm on, minna sügist pildistama...huvitav, millal jõuab? Kes kaasa viitsib tulla? Õues on lihtsalt NIIII ilus ja värviline, et patt on see maha magada.

Plus suutsin ma endale mingi mõnusa viiruse kuskilt külge hankida. Selline tunne on, et mingi vend on liivapaberiga kurgu üle lihvinud ja nina kinni keeranud ja silmad valutavad peast ära...plus vahepeal köhin kopsutükke...ja hommikul kohvi ostes puudus hääl, et küsida seda. Aga kuidagi pole aega haige ka olla...y0.


No comments: