October 23, 2012

Sõltuvuses...Her Bright Skies ja Bounty shokolaad. Ma arvan, et ma olen viimase kahe nädalaga rohkem bountyt söönud, kui kogu eelneva aastaga.
Her Bright Skies on selline iga sügisene bänd, mis tuleb ikka ja jälle iga aasta tagasi. See kord tulid tänu sellele, et neil oli live-stream oma uuest proovikast, kus nad mängisid paar lugu akustiliselt, lasid meile oma uue novembris ilmuva plaadi lugusid ja vastasid fännide küsimustele. Peale seda on statistika last.fm'i andmeil järgmine:

Her Bright Skies'i kuulamine.

Last 7 days - 118 korda
Last month - 129 korda
Last 3 months - 153 korda
Last 6 months - 248 korda
Last 12 months - 458 korda
Overall - 4496 korda.



Mille peale võtaks ma nüüd hea meelega ühe bounty, aga kuna hommikul mu pangakaart kooli kohvikus ei töödanud, siis ma hea meelega lükkan sinna minemist hetkel edasi...

Aga muidu olen viimasel ajal hullult inimestes pettunud ja teisalt osa on end tõestanud kõige paremas mõttes üldse. Tsau Kati ja Hanna-Liisa!

Hetkel ajab meeletult närvi, kuidas ülemus tööl asju ajab. Ma vajan uut tööd, NÜÜD! Või noh niikuinii vajan lisaks/asemele midagi.

Ja siis üks kutt kolmandalt kursuselt istub ja mängib kitra Milkyways ja me teeme oma grupitööd siin (ma jah olen hetkel blogger.com'is, but still)...ja mul tuli selline kontserdite igatsus peale...või kuidas Ossu Liivalaias vahel kodus kitarri mängis...ja ma täna just nägin unes ka, kuidas ma pidin hakkama jälle sinna kolima ja oeh...sügis, külm...muudab selliseks mõtlikuks ja nostalgiliseks ära.

Keegi muidu köha või nohu või mõlemat ei taha? Ma ei viitsi enam kopsutükke köhida ja aevastada ja, et mu silmad vett jookseks ja valutaks koguaeg. Võin täitsa tasuta ära anda.

ja naljakas või mitte, aga täna hakkame mikrobussiga Liisat kolima. Tuleb lõbus, ilmselt.


No comments: