October 17, 2012

Sain just Liisa käest pahandada, et ma ei ole viitsinud hiljuti bloggida...ja et viimane bloggi sissekanne oli liiga lühikene. Parandan siis selle vea kohe ära.

Mis siis uudist on..hm. Eelmine nädal alustasime koolis uut moodulit - pixie book. Sisuliselt teeme animeeritud lasteraamatut, sihtgrupiks 5-7 aastased lapsed. Ise valime muinasjutu, kas olemasoleva või teeme ise ja joonistame ja paneme siis tegelased liikuma ja rääkima. Kuna üks mu salaunistusi on olnud multikategemisel osaleda, siis natukene mingil määral saab praegu see teoks.
Me tegime enda muinasjutu ise, kui kunagi valmis on, siis sheerin teiega ka :).

Siis eelmine nädal sai minu kallis Siisa ehk Crash ehk Robin ehk Hanna ehk Liisa ehk Hanna-Liisa vanemaks! Reedel täpsemini. Peale kooli trippisin koju ja siis tema poole, plaaniga aidata...lõpuks istusin maas, jõin siidrit ja segasin teda niisama, okei-okei...natukene aitasin asju hakkida ka. Lõpuks kuskil peale 7pm'i hakkasid inimesed ka vaikselt kohale ilmuma. Mina pidin valetama, et käin tiiru koolis, et viin Ioanale ühe asja, et siis maja ees Lindseyga kokku saada ja kingitused lõpuni ära pakkida...enda arust olime jube kavalad. Ahjaa, pidin talle petukingi ka ostma...Marise soovitusel sokid, sest miskit lamedamat annab kinkida ju. Kahjuks ta avas kingi kui ma õues olin ja oli kohe läbi ampsanud, et sellega peab mingi story olema. Muidu aga oli väga meeleolukas sünnipäev. Plaan end hästi purju juua ei õnnestunud, sest kogused olid suured, aga kõik jäi väga viisakuse piiresse. Isegi järgmine hommik oli hea olla...mis oli ebaaus lausa.

Aga praegu armusin ma taaskord...muusikaga juhtub seda ikka tihti mul. Nimelt linkis Paul Oja sellise toreda asja oma twitterisse just hetk tagasi. http://soundcloud.com/pauloja/sets/i-3-hard-dance-ep Nii mõnus!

Mis siis veel? Sügis on täiega meile jõudnud...koguaeg sajab ja on tuuline ja vastikult külm. Ühikas ei hoia sooja ega tekita mingit sooja lisaks ka...seega, isegi radikas põhja keeratult, lõdisen siin. Villased sokid jalas ja pusa seljas. Nii, et igatsen head sooja tuba ja kööki olen ka igatsema hakanud...tahaks kooki teha ja päris sööki süüa vahelduseks. Aga ma tõesti ei taha seda kööki külastada...vaatame, mis tulevik toob. Tahaks ikka mingi hetk siit ära kolida:D.

Aga okei, ma rohkem hetkel ei oskagi midagi kirjutada...lippan tööle ja kunagi proovin mingi asjalikuma postitusega hakkama saada.

Cheers!

No comments: