November 22, 2012

Eile juhiti mu tähelepanu sellele, et see koht on jälle unarusse jäänud..võib-olla tõesti oleks vahelduseks aeg väikene update teha ja mõned ringi rändavad mõtted interneti sisse toksida.

Alustan igavast teemast, aga pean juhtima tähelepanu sellele, et meile on talv jõudnud. Ei, lund ei ole, aga see kuradima tuul on nii külmaks ja tugevaks muutunud ja natukene viskab vihma ka vahele. Tüüpiline siin tuulisel maalapil. Ja kui aus olla, siis see on üks neid asju, mida ma Taani juures üldse ei salli, aga hakkan vaikselt ära harjuma...vist.

Nii, järgmine asi, millega mina Kopenhaagenis kuidagi sina peale ei saa on rongi-liiklus. Kui on võimalus, et rong jätab sinu peatuse vahele, siis see juhtub kindlasti minuga. Nimelt üks hommik kui ma kooli läksin, siis otsustas rong, et ta ei peatu üheski peatuses Danshøj ja Flintholmi ja Ryparkeni vahel. Ehk siis, et kooli saada, pidin ma rongi vahetama ja tagasi sõitma ühe peatuse. Siis hakkasin mingi aeg koolist koju minema ja rong peatus igas peatuses, aga siis jättis minu peatuse vahele ja sõitis järgmisesse. Et siis? Okei, ebaõnn. Aga teinekord hiljem koju minnes, ei pidanud rong samuti minu peatuses kinni, vaid rallis rahuga neli peatust edasi kuskile valesse tsooni ka...hea, et kontroll peale ei tulnud, muidu oleks ilusad 750dkk'd vastu tuult visatud. Ja õnneks oli mul lisaks kuukaardile ka klippekort kaasas, ehk siis sain ausa kodanikuna tagasi sõita. Ja siis nüüd viimase nädalavahetuse geniaalsus. Nimelt hakkasin Liisa poole minema...esiteks pidin sada aastat rongi ootama, sest mingi värk oli nendega vist. Lõpuks tuli rong, sisuliselt peaks ma kaks peatust sõitma ja siis vahetama rongi. Aga kuna mul on rongis klapid peas ja nad teatavad igast asju taani keeles, siis ma ei süvenenud, lõpuks kui kuulasin siis sain aru küll, et ütles, et ta nüüd sõidab ilma ühegi vahepeatuseta central stationisse, aga välja minemiseks oli juba hilja. Lõpuks peatus ta peatus enne central stationi, kus ma siis kiiresti välja astusin hirmuga, et ta kimab Holtesse välja ja ma ei jõuagi kunagi Liisa poole dinnerile. Ehk siis, mis toimub rongid?

Ja siis lõpuks. MA VAJAN TÖÖD! Kopnehaagenis, anyone?! :)

No comments: