November 07, 2012

Jooksva nädala jooksul oli päris mitu korda, kus ma plaanisin, et okei, täna õhtul istun maha ja kirjutan natukene bloggi, aga aeg lihtsalt jooksis käest ja kui oligi see vaba hetk, siis oli selline väsimus peal, et viimane asi, mida teha tahtsid oli arvuti ekraani vaadata ja bloggi kirjutada. Seega ilmselt tuleb siia nüüd hästi pikk mammut postitus :).


Alustan eelmise nädala lõpust, kus ma kolisin viieks päevaks Lundtoftele, et aidata Helenil lapsi kantseldada. Pauline nimelt oli töö lähetusel Tais. Üllatavalt hästi läks kõik...lapsed käitusid üllatavalt hästi, arvestades, et neil pole ema kunagi nii kaua ära käinud ja nad on ikka veel päris pisikesed. Nädalavahetus oli natukene pingeline aeg, sest ma pidin päeva sisse veel ära mahutama oma tööl käimised ka. Laupäeval mahutus ilusti, sai õigel ajal koju ja veel viisakalt õllegi teha. Liisa tuli ka meile ja hommikul oli lastel hea üllatus oma vanemate voodist kaks eelmist lapsehoidjat avastatada. Ja Eva tegi meile äratuse 5.48, jee.
Tegime mõnusa bakeri ringi ja sõime end juba hommikusöögil oimetuks. Hiljem käisime Dyrhavenis jalutamas ja täiesti imelist sügisilma nautimas ja väikene soe kakao Peter Ljepsis, nomnom!
foto by Helen Kuusk.

Hiljem läksin tööle ja ütleme, et see pärastlõuna oli üks närvilisemaid üle pika aja. Nimelt ütles mu ülemus mulle vale aadressi ja siis ma ekslesin ja ekslesin autoga mööda Østerbrod ringi. Lõpuks läksin stationi juurde ja sealt oskasin õigesse kohta ka minna, je. Aga selleks hetkeks olin ma juba linnas jube kaua tiirutanud ja närvis. Plus olin ma saanud enne twiidi, et üks lubas meili saata ja siis ma ootasin seda ka ja pea tegeles ülemõtlemisega kõrgemas astmes. Lõpuks õnnestus kuskil kella kaheksaks koju jõua ja külm õlu oli sel hetkel the best ever.
Järgmine hommik ärkas Eva 4.40 ja ma olin täielik zombie terve päeva. Pidin koolis veel jube asjalik olema ja taustasid meie raamatu jaoks tegema...väga ei õnnestunud. Aga see eest hommikul sai Ikeas käidud ja me saime Liisaga mõlemad endale igast vahvaid asju, je! 
Pealegi nädala lõpuks said mul taustad tehtud ja kõigile meeldivad ja isegi Brennan kiitis neid, seega fakjee! 
Teisipäeval ajas Eva mind 5.50 ülesse, mis oli parem kui 4.40, aga siiski...kõik enne kella 6te on natukene mitte piisav. Ja teisipäeva õhtul värvis Hanna-Liisa mu juuksed selliseks, nagu ma tükk aega tahtnud olen...seega ma olen natukene tumedam blond nüüd. 
Kolmapäeval oli luksuslik, sain magada 6.18ni! Aga siis rikkus hommiku ära juhtum Heleniga, kes suvatses mulle teatada, et ta ei vii lapsi lasteaeda ja pealegi ma võiks ka midagi teha, tema on üksi terve aja pidanud tööd tegema. SAY WHAT?! Igastahes õhtul ta vabandas ja jätsime asjad hetkel sedasi. 
Kolmapäeval oli veel huvitav facebooki vestlus, kus uuriti, kas ma olen meili kätte saanud...nothing, still waiting rsk.
Ja neljapäeval, kui minu üksikema elu läbi sai, sain ma ärgata lausa äratuskella peale, sest Eva ärkas peale 6.30t! Luksus! Ja enne kui me jõudsime alt ülesse tuli Pauline ka koju juba. Lastel oli teda jube hea meel näha ja me saime ka hommikul lebomalt võtta. Bakeri ring ja meeleolukas hommikusöök ja siis ühikast läbi ja kooli. 
Üldse, selle nädala jooksul sai meeletult ringi joosta ja koolis saime enamus asju tehtud ja ainult see aega ise-endale sai kannatada.

Vot nii. Kuna ma otsustasin, et Skandinaavia tripi jutud lähevad kokku ühte sissekandesse, siis sellest ei saanudki eriline mammutpostituus siin, y0!


No comments: