December 22, 2012

Käid koolis, kõik on tavaline...uued inimesed sinu ümber on muutunud igapäevasteks ja panevad naeratama, sest sa juba tead neid ja sa tunned end nende keskel hästi ja on olukordi, mida meenutada. Aga kuna üle saja uue näo on su ümber olnud nelja kuu jooksul, siis on jätkuvalt neid olukordi, kus sa ei tea inimese nime ja nägugi ei pruugi päris tuttav olla. Ja siis otseloomulikult on neid, kes jäävad rohkem meelde ja kellega suhtled rohkem...ja siis vahel juhtub ka, et on keegi, kellega tahaksid suhelda, natukene oledki suhelnud, aga siis on tekkinud mingi loll häbelikkuse blokk ette ja niimoodi järjest leiadki põhjuseid, miks sa ei julge suhelda. Lollus eksole? Kohutavalt suur lollus mu arust.
Aga kuidas saab ära varastada sinu hingerahu ja muuta sind ärevaks inimene, keda sa vaevu tunned? Jah, te olete suhelnud natukene ja ta näeb välja nagu sinu lemmikmees ja Ryan Gosling oleks lapse saanud. Näeme mitu korda nädalas vähemalt ja vahetame selliseid veidraid piiluvaid pilke. Kogemata? Kogemata võib juhtuda see kord, aga niimoodi korduvalt, igapäevaselt kui näeme? Tahtlikult? Aga miks siis ainult niimoodi salaja skännides? Palju küsimusi ja dilemmasid. Tahaks midagi kreisit ja mugavustsoonist väljapoole ulatuvat teha ja näha, mis sellest kõigest edasi saab, aga ma olen vist natukene liiga häbelik ja arg ja piisavalt head ideed ka ei ole. Vot nii.

Aga muidu sai täna üks neljandik koolis läbi. Ma arvan, et ma olen nende nelja kuude jooksul õppinud kordades rohkem, kui EBSis aastate jooksul, kuigi ma ei ütle, et EBSist mingit kasu ei olnud, oli loomulikult. Täna esitleti viimaseid projekte ja neist, mida internetist leida õnnestus meeldis mulle kõige rohkem üks ja selle leiate kui klikite SIIIIIA! Oli ka ekstra koledaid asju, aga ma ei viitsi hetkel neid ülesse otsida ja teid nendega kostitada...aga ütleme, et nii mõnegi puhul mõtlesin, et ka mina oskaks paremini kodeerida. Ja siis on üks lehekülg, mis doesn't make any sense at all...seda näete SIIIT!
Mulle meie projekt algselt eriti ei meeldinud, aga kui ma nägin teiste omi, siis meie oma polnud üldse nii hull...aga kuna Sarah suutis koodi kuidagi fucked up'ida, siis seda hetkel teile näidata ei saa.

Niisiis, kooliga selleks aastaks ühel pool ja ootan jõule natukene. Istun ühikas, sest mul polnud tuju õue minna...ja siin on täna nii kuradima naljakas, sest enamik inimesi on ilmselt läinud ära koju ja siis selline kahtlane vaikus ja rahu. Õnneks ei pea ma jõule siin veetma vaid olen oodatud oma Taani pere juurde. Naljakas on, et ma igatsen neid hetkel nii kuradi palju. Tahaks, et Eba ja David jookseks mind pikali ja kallistaks ja oleks tüütud ja kiusaks ja värki. Varsti :). Natukene on päris kodu igatsus ka. Kas see kõik käibki asja juurde siis kui kõik su ümber koju lähevad ja sellest lakkamatult räägivad? Igastahes tahaks natukene koju ja natukene tahaks Taanis olla..segased tunded...saan hakkama.

Aga vahvaid jõulupühi teile ja olge toredad! ;)




No comments: