December 10, 2012

Kopenhaagenisse on talv jõudnud...selline lumega ja puha. Ja lume all mõtlen ma päris lund...sellist valget ja mõnusat. Aga kuna taanlased vist ei ole väga sina peal sellise ilmastiku oluga, siis on kõnniteid keeruline leida kohati ja saab korralikult sumada...olen päris õnnelik oma saapa ostu üle Oslost, sest sel aastal tõesti ilma saabaste ja talvejopeta vist hakkama ei saaks. Natukene nõme kogu asja juures on, et õues ei ole tegelikult külm ja siis see lumi maapinnale jõudes on kohati selline vesine plöga ja see on rõve. Aga tegelikult mulle meeldib, isegi kui hommikul kooli tulles oli tunne, et tuul puhub su minema ja lumi oli konstantselt näos...parem kui vihm ja tuul siiski. Aga aitab ilmast.

Biffy Clyrol on järgmise aasta alguses plaat välja tulemas ja see lugu pärineb uuelt plaadilt...ja peale seda kui Hando seda laupäeval facebookis jagas, on ta mul vaikselt repiidi peal mänginud. Lihtsalt nii ilus on! Lisaks tekitab see laul minus mingeid naljakaid, vast isegi natukene vastakaid tundeid. Selline kerge jõulutunde moodi tunne on, kus tahaks olla koos inimestega, kes sulle kallid on...mitte kellegi peale asjatult häält tõsta...mitte närvi minna...leppida ära inimestega, kellega on kuskil miski valesti läinud...öelda "anna andeks" ja minna uude aastasse ilma nende pahade tunneteta. Ja mis siis kui maailm lõppebki järgmine nädal? Ma küll ise-enesest ei usu seda, sest me oleme ikka väga palju maailmalõppe üle elanud juba...eriti tihedalt viimastel aastatel. Aga ma usun, et inimestega rahu sõlmimine on hea mõte ja seda ei saa sa ju kahetseda hiljem?

Ja pluspunktid mulle ja Liisale, meil on jõulukingitused oma Taani perele olemas ja jõuludeni on veel tsipa aegagi. Ja kui päris aus olla nüüd, siis ma ootan jõule...ma ei mäleta, et sellist ärevust viimase 10 aasta jooksul olnud oleks...

Elukunst on üks siiras filmikene Eesti hip-hopist, tänavakunstist, tattoveerimisest...ja ma arvan, et kui üks neist teemadest sulle huvi pakub, siis kliki lingile ja veeda need 20 ja natukene peale minutit ja ma arvan, et see on time well spent ;).

Nüüd aga tagasi PHP lainele...

:).

No comments: