December 17, 2012

Võtan hoogu juba mõnda aega, et siia lõpuks kirjutada. Sain Liisalt ka juba pahandada, et ma oma nohiku lugu bloggis ei jaganudki, parandan siis selle vea nüüd lõpuks ära.

Niisiis. Oli üks reede, nii umbes täpselt üks reede tagasi. Mul oli suuremat sorti tahtmine minna koolibaari ja Liisa ühines minuga. Plaaniks oli teha õlu, kaks. Aga teadupärast see plaan ei toimi peaaegu mitte kunagi. Istusime ja vaatasime juba selleks hetkeks täiesti sodisid inimesi ja mõtlesime, et kurat seal me küll kaua ei viitsi olla. Pealegi minu silmarõõmu ka seal ei olnud enam. Istusime ja järsku vaatan, et seal istuvad kaks nohikut, täpselt nagu mingist Ameerika kooli komöödiast välja astunud. Naersime neid alguses niisama, aga siis mingi hetk mõtles minu geniaalne pea, et kuule anname neile ära minnes niisama nalja pärast oma numbrid, et vaatame, kas nad helistavad või sms'ivad. Aga siis läks aeg edasi ja õlut rohkem kui algselt plaanitud ja siis läbi facebook'i kommentaaride tuli selline asi hoopis, et mina kirjutasin Liisale "Would you kiss a nerd?" ta vastu "if you kiss him, i'll buy you a beer" ja mingil põhjusel teatasin mina "challange accepted". Peale mida me ei saanud ju enam sealt ära minna, sest kuidagi oli vaja oma ülesanne ära teha. Alustuseks üritasin nohikuga sõbraks saada, istusin talle kõrvale ja uurisin, mis ta nimi on ja mida õpib jne. Ütles, et on Martin, Leedust ja õpib, üllatus-üllatus, comupter sciencit. Lõpuks tantsisin ka temaga natukene, aga no nii kuradi naljakas oli...Liisa siis ütles talle, et "she is just super shy!" :D...Mingi hetk kukkus ta natukene Liisale otsa, nii et Liisa oma õlle tõttu märjaks sai ja selle peale automaatselt oma õlle vennale pähe kallas. Ja kui baarist baarman tuli teatas pailapse näoga "det var ikke mig!"(see polnud mina!)...ja siis seletas, kuidas tema jah kallas talle õlle pähe, aga see pole tema süü, et õlu põradnal on. Baarman lubas õlle ära koristada ja ütles, et muidu tuleks sellest jama, aga kuna tegu on Liisaga siis pole midagi. Hehee. Aga tagasi nohiku juurde. Lõpuks kui mul õnnestus ta ära suudelda, siis Liisa vana loll ei näinud, seega ma pidin seda kaks korda veel tegema enne, kui ta selle ära nägi. Hiljem ma ei tea, miks ma talle oma numbri andsin ja siis olen ma huvitavas inglise keeles huvitavaid sõnumeid saanud, nagu näiteks...
"hej. why you bet on me last friday night on friday bar kea?" mille peale ma küsisin, et "where do u get that information?" ja siis tuli maailma parimas inglise keeles vastus, mitu korda kohe lugesin enne kui aru sain..."i was't sure but i realize , i thought if it is true  or false, just text u than  i will see what is your answer , i was right" ja sellele järgnes hiljem veel "so why you bet on my? their were a lot of boys, why me?" Nojah siis.
Igavast Fredags Bar'ist sai päris huvitav õhtu. 


No comments: