March 01, 2014

page 58.

Ja kiirvisiit kodumaale on seljataga, kerge jetlag on ikka veel kallal koos toredate emotsioonide ja uute mälestustega. 
Tripp sai alguse eelmise neljapäeva varahommikul.. Kopenhaagen - Helsingi - Tallinn. Koos ootamistega jõudsin Tallinna peale lõunat, mis tähendas, et mu plaan Efkaga kokku saada ei olnudki hea plaan enam ja selle asemel tsillisin veits Kalamajas koos Marta ja Märteni ja Kudiga. Kokkasime kiirelt midagi süüa ja kui Kaire saabus, siis ampsasime ruttu midagi ja rallisime maale. Käisime Paides poes ja surnuajast läbi, kus ma juba kergelt empsi peale pahaseks sain. Nimelt emps teadis, et mul on plaanis minna surnuaeda ja isa hauale küünal panna...ja kuna ma teadsin, et haual on kaks laternat, siis ma ostsin kaks küünalt, mis käivad laternatesse...ja Kaire võttis ühe tavalise...aga kui me hauale jõudsime oli emps hommikul seal käinud ja pannud mõlemasse laternasse küünla ja samuti ka kaks tavalist hauakivi kõrvale, ehk siis Kaire küünla saime sinna panna, aga minu omadega polnud midagi teha. hjbsjba noh! Aga vaatamata minu eelaimdustele läks maal üllatavalt mõnusalt ja positiivselt. Sõime ja jutustasime ja tsekkisin paar asja arvutis üle ja tegin korda ja siis trippisimegi juba tagasi, sest oli vaja hommikul tööl ja asjalik olla. Tagasi teel hakkas mõnusalt lörtsi sadama ja jube rõve oli tagasi trippida. 

Reedel, kui mul oli hullult palju plaane enda arust, juhtus aga see, et järsku polnud mul ühtegi plaani ja ühtegi sõpra ka mitte. Õnneks oli Hannal mu jaoks hetk, saime jutustada ja kohvitada, ja polnud ikka väga ammu näinud ju! Aga kuna tal oli tööl vaja olla, siis tsillisin sealt minema...ajasin asjad korda EMT'is ja fotoluksis ja jalutasin läbi ka NORR11'st. Sain Marisega jutustada ja kohvitada ja nägi ära ka Edvardi, kellega sai töö asju räägitud...ma siiski nende praegune praktikant või nii. Nüüd on asjad räägitud ja tuleb usinasti tööle hakata, yay! Hiljem oli aga mul plaan Piretiga kokku saada, aga enne seda oli mu plaanis mingi lambine AUK. Ehk siis jalutasin ringi mööda vanalinna ja selle ümbrust koos oma uue kaameraga ja püüdsin temaga sõbraks saada. Ütleme, et we're bounding quite well. Ja siinkohal aitäh Margusele, kes endale uue masina ostis ja otsustas enda vana, maha müümise asemel, mulle kinkida. Lisaks ka veel 50mm'se objektiivi, mida ma nüüd vana maha müümisel osta plaanisin, yay! Auk sai suht ruttu täidetud ja siis oligi aeg juba Piretiga kokku saada, et natukene linnas uidata ja jutustada. Vahepeal oli aga minu tore kallis iPhone ära surnud ja käisin seda siis IM Arvutites toitmas ja ühtlasi Pirjega jutustamas. Lõpuks sai kell palju ja ma pidin saama Margiti ja Katiga hundis kokku. Aga Piretil oli aega veel, seega tegi ta meiega seal koos ühe õlle. Margitit ja Katit oli ka ülihea näha! Katit ei olnud ka ülikaua ikka näinud. Istusime ja hyggesime ja üks hetk oli kell jälle palju ja Katil oli vaja minna maale ja ma tahtsin enne õhtust pidu kodust läbi hüpata ja siis juba Efkaga shooteris kokku saada. Shootersis oli naljakas...ühinesime mingi Efka tuttavatega ja ma pole üldse enam harjunud jauravate purjus tüüpidega, kes jauravad eesti keeles. Ja lõpuks otsustas üks neist, et ma olen Mari või siis Anni..lõpuks jäi Anni vist ülekaalu. Et siis edaspidi olen Anni, y0! Efka tahtis viimase bussiga koju minna ja mina trippisin Kristiinesse, et saada kokku Marisega, kellega me liikusime sessioni warm-up peole, mis oli kusjuures ainus sessioni pidu, kus Paul Oja plaate mängis. 
Sel ajal, kui me järjekorras ootasime, tutvusime mingi rootsi tüübiga, kes oli päris naljakas. Teadis ka tinderit ja oli niisama oma jutu järgi hull player. Arvestades, et ukse taga oli järjekord, siis sees ei olnud üldse nii palju inimesi, kui oleks eeldanud. Aga Paul mängis muusikat ja päris mõnus oli. Rääkisime juttu ja tsekkisime inimesi...selline rahuliku vaibiga peo õhtu. Ja Pauli muusika valik on ikka nii minu teetass, et ise ka ei usu. Aga kell lendas kuidagi üliruttu ja lõpuks otsustasime koju ära minna...kuna ma olin pidevalt sularahatu, siis tellisin tulika takso ja maksin ulme summa, et koju saada...aga koju oli vaja saada ju. 
Kodus sõin veits ja tegin Kudiga kokkuleppe, et ma tahan magada vähemalt 9.30ni ja ise panin äratuse 9.36'ks ja läksin magama ära. Jube hea uni oli, sest eelmistel öödel olid unetunnid lühikeseks jäänud. Hommikul kuus minutit enne minu äratust hakkas Kudi jaurama, et aeg on nagu ärgata eks. Tüüp tunneb kella kuradi täpselt..ega mul siis muud üle jäänudki, kui end ülesse ajada. Üks oli suhteliselt kindel, et kaineks polnud ma küll veel saanud. Mis tähendas ainult seda, et kui Etu minu poole jõudis, tuli avada fisk ja teha terehommikust shotid, mis pikendasid mu mitte kaineks saamise faasi. Aga kuna ma tahtsin hullult skate näha, siis ma jaurasin, et me peame minema hiljemalt 12ks Saku Suurhalli. See, et me seal olime ei tähendanud sugugi, et me oleks skeiti väga näinud. Võtsime kohe alguses uued joogid ligi ja siis nilbitsesime ja naersime nagu napakad. Ja selle aasta park ei olnud just väga skeidile mõeldud ka kahjuks :(. Või üldse street'i sõitjatele...või noh, mulle tegelikult üldiselt ei meeldinud selle aasta park eriti...Aga Taanist sõitsid Diego ja Bjorn ja Dannie ju! Kusjuures viimased kaks eriti hästi ja headele tulemustele suht. Ma olin küll uhke nende üle! Esimesel päeval oli Bjorn näiteks kõrgemal kohal kui Sheckler, aye! 
Peale skeiti tuli bmx, mis on alati sessionil suurema osakaaluga..Aga bmx on dope ka! Nii palju häid sõitjaid ja hulle trikke. Jõhker oli, kui Vinny Mannino kukkus...täiega näoli vastu maad. Niimoodi ikka, et esimese hooga ei olnud aru saada, kas ta on teadvuselgi. Ja need meedikud, kes sessionil on, on parajad sitahädad. Lõpuks said nad tüübi ikka kanderaamile ja hiljem lugesime, et ta on juba hotellis tagasi, et midagi tõsist ei olnud. Esimesel päeval me sõite lõpuni ei vaadanud, sest tahtsime poes käia ja kokkata enne pidu. Kuidagi jube kaua läks poes aega ja siis trollid sõitsid ka nagu ise tahtsid ja sessioni ajal on hästi, kui üldse trolli sisse mahud. Seega jõudsime suht hilja koju ja siis hakkasime kohe kokkama ja sättima. Peole jõudsime lõpuks kuskil kella üheks alles. Issand kuidas mulle need Parlamendid jms nõmedad klubid ei meeldi. Aga Sessioni pidudel võib välja kannatada...sest siis on seal lahedad inimesed ja üldiselt hea muusika. Laupäevasel peol esines Küttebänd, y0! Issand kui ammu ma neid näinud ei olnud. Ja nad on ikka veel nii head ja mõnusad! Naljakas hetk oli kui nende live ajal üks tüüp oma särgi seljast tõmbas ja ma siis lükkasin teda üldse mitte kõvasti moshpiti sisse, aga millegi pärast otsustas ta kõhuli kukkuda..ups! Sama live ajal arvas ka üks tüüp, et ta võib niisama tulla ja suudelda mind nt...päris nii lihtsalt see ka ei käi. Kuigi hiljem tekkis mul endal veits sportlik huvi, hehe... samuti jooksime uuesti kokku selle Rootsi tüübiga eelmisest õhtust, ta oli päris naljakas.
Hiljem kui me Piretiga vetsu läksime, siis astus naiste vetsust välja Tim Zom, kes mu üllatunud näo ja lause peale, et "dude, it's a ladies room" vastas, et "i know, but i needed to pee like really bad"...haha. Hiljem, kui me niisama veits ringi tsillisime, et leida huvitavaid inimesi, nägin Raidot, kellele ma sõna kõige otsesemas mõttes kaela lendasin. Eriti hea meel oli näha, ja kuigi ta oli sel hetkel juba koju minemas, siis otsustas ta jääda sinna meiega. Tantsisime ja lällasime ringi, aga siis tuli mõte, et oh läheks hoopis protesti. Protestis oli aga mingi piletiga pidu ja me ei tahtnud sissepääsu maksta ja siis tsikid arvasid, et läheks hoopis koju ja tegelikult oli see üks väärt mõte. Ma jäin magama enne kui pea patja puudutas vist. Ja järgmine hommik ülesse saamine oli suhteliselt missioon impossible. Kui Kudi Etu ülesse ajas, siis tema ei jäänudki enam magama, mina ärkasin kuskil kaks tundi hiljem...ja siis oli ka padi näos kinni alles. Aga suhteliselt ruttu sain eluvaimu sisse ja sõime veits ja liikusimegi juba Saku Suurhalli, y0. Kohutav väsimus ja raske olek ei teinud seda võistluse vaatamist kuidagi kergeks, aga ma nägin kordades rohkem, kui eelmisel hommikul, kui meil naerukrambid olid. Skate on dope ikka, kahju aint, et see park nii kehv oli! :( 
See eest bmx'i osa oli ikka dope on dope on dope! Trey Jones ja Alex Kennedy, I love you both! Ja Drew Bezansonist ja Pat Chaseyst me ei hakka isegi mitte rääkima. Drew teeb ulme trikke ja jätab sellise mulje, et see on täiesti nothing tema käes, ulme. näiteks tema viimane trikk! Enne lõppu lasime jälle jalga...või noh tähendab me ootasime tulemused ära, autasustamisele ei jäänud. Ja jälle kord tegid trollid/bussid meiega nalja..aga lõpuks jõudsime Baltijaama, kust hüppasime poest läbi ja siis Kalamajja. Selveris oli mingi keiss ka, kus üks 40ndates naine sõimas klienditeenindajat, me ei saanud aint aru, miks. Igastahes Etu sai oma pitsa ja ma oma kevadrullid ja mõlemad rahul. Kodus olid lapsed ja Kaire ja siis see peole sättimine jäi kuidagi venima...oli vaja jutustada ja muljetada ja kell täiesti ununes ära...lõpuks saime end riide ja Maris tuli meile autoga järele. Ja siiiiis tagasi Parlamenti, mis mulle jätkuvalt ei sümpatiseerinud. Ja mis JÄRJEKORD seal oli, nagu oleks sessioni peole sattunud! :D Õnneks olid järjekorras meist tublisti eespool Raido ja Heavy Mentali tsikkid, seega me susserdasime end ka nende külje alla. Aga see ei tähendanud sugugi, et me ei oleks terve igaviku järjekorras pidanud passima. Ja ütleks, et pidu polnud isegi väga väärt seda ootamist. Kuigi see Soome teema, mis seal alguses oli, oli suhteliselt mõnus isegi. Siis tuli aga Tommy Cash, keda ma tegelikult ootasin, aga peale paari laulu viskas mul ta inisev hääl suhteliselt üle ja terve järgmise päeva kummitas guez whoz bäkk väga korralikult. Peale Tommyt me suht cruisisime koju ka...kõigil oli vaja esmaspäeva hommikul või päeval midagi teha ja väss oli peal ka. Seega Sessionile sai joon alla tõmmatud. Järgmisel aastal uuesti!

Esmaspäev möödus pere seltsis. Alguses Kalamajas, ja hiljem Jõelähtmel. Hea toit ja mõnus oli kõiki näha, seega oli tore päev :). 
Õhtul hilja sain kokku Raidoga ja käisime Heavy Mentalis mulle Punk Trouble'i särki trükkimas...aga selle kohta kirjutan ma teise sissekande, y0. 

Ja teisipäeva hommikul lendasin juba tagasi ja lõunaks olin Kopenhaagenis, y0!

No comments: