March 14, 2014

page 73.

Some people come into your life and you just know you will never be able to replace them if they left.


Täpselt kuu aega tagasi käisin ma koos ühe tuttava ja ta sõpradega koos Steel Pantheri kontserdil, mis oli igas mõttes eriti kick ass ja ma endalegi üllatuseks avastan, et ma ei olegi sellest siia üldse kirjutanud?! Võtame siis kuu tagasi ja kirjutame sellest natukene :).

Nimelt 14 veebruar esines Amager Bio's selline USA bänd nagu Steel Panther. Väikene muusikaline näide siit siis.

Mis tegelikult ehk pole üldse hea näide, aga mulle meeldib see laul ja nii ongi. Aga kuna mul pole Taanis otseselt sõpru, kes sellist muusikat kuulaks või vähemalt, kes oleks nõus maksma paarsada krooni, et kontserdile tulla...siiis haakisin ma end kaasa ühe enda tuttava ja ta sõpradega ja üüberfun õhtu oli. 
Alguses istusime Mikkeli pool, sõime ja jõime veits. Siis trippisime aga Amager Bio'sse, mis oli tema poolt küll ümber nurga põhimõtteliselt. Ja rahvast oli palju! Õnneks turvakontroll polnud väga tõsine, seega mu saapas olnud kolm minipudelit viskit sisse transportida polnud mingi probleem :), hehe! 
Sees hakkasime lava ette poole trügima, sest poisid olid veendunud, et nad tahaks seda asja ikka kuskilt esimestest ridadest näha. Ütleme, et me esimesse ritta ei jõudnud, aga päris lähedale siiski ja we had so much fun! Anne visati sisuliselt Asian Hooker loo ajal lavale tantsima ja minu medika kogu täienes :). 

Peale laivi trippisime peobussiga linna, mis viis kõik High Voltage ette, kus toimus ametlik aftekas...aga kuna me pidime päris kaua järjekorras ootama, siis mõtlesime, et läheks hoopis kuskile mujale ja mõeldud tehtud - Kopenhaagen koos oma x urgastega oma parimas valguses ootas vallutamist.
ja poisid nägid täpselt nii seksikad välja, y0.
Esimeseks sihtpunktiks oli Basement, mis on ikka urgaste urgas, aga odav ja naljakas muusika ja meile sobis päris hästi, tantsisime ja häävisime funni ja mingi hetk juhtus see, et Frederik ja ma veits leidsime üksteist ja õhtu lõppes sellega, et läksime koos koju. Ja tegelikult ongi see, millest ma seda bloggi alguses alustada tahtsin.

Üks asi viis teiseni ja fakt, et ta alguses tundus Mikkeli sõpradest mu jaoks kõige hirmutavam ajab mind hetkel naerma. Ma poleks elus arvanud, et tema võib olla see inimene, kellega ma igapäevaselt vaata, et kõige rohkem suhtlen ja kelle kohta võin ma peale nii lühikest tutvust öelda, et on mu päris hea sõber. Aga täpselt nii on. Ta on ise seda mitu korda öelnud ja ma tunnen sama. Inimene, kellega võibki lihtsalt igasugu asjadest rääkida ja kellega on tore koos olla. Mingil veidral põhjusel on algusest peale see suhtlus olnud hullult vaba ja pingutamata ja iga päevaga tunned, kuidas see inimene sulle rohkem ja rohkem korda läheb ja sind õnnelikuks teeb :). Seega jah, täpselt kuu aega tagasi tutvusin inimesega, kes on selle kuu ajaga hinge pugenud ja ma olen õnnelik :).

Ja lisaks sellele, et mul on täitsa uus ja äge sõber...siis see olukord viis ka selleni, et Mikkel, keda ma enne juba oma sõbraks pidasin, aga kes ise veits skeptiline oli, on ka nüüd mu sõber ja see nõme pinge, mis meie vahel enne oli, on kadunud ja see teeb mind ka õnnelikuks :).

Seega, happy-go-lucky, eks? :)

















No comments: