March 09, 2014

page 68.

K e v a d! 

Nagu see kevad, kus sa paned tennud jalga ja nahkjaki selga ja suure salli ja lähed õue ilma nautima! See aeg aastas, kus sa tunned, et aeg saapad ja talvejope kuskile kapi taha nurka ära panna ja tahaks osta uusi tennusid ja päikeseprille ja baleriinasid ja kõike selliseid kevadisi asju, mida sa terve talve ja külma aja taga igatsenud oled. See on käes ja ma olen armunud! Energiat on kohe tunduvalt rohkem ja selline õnnelik on olla. Panedki Pharelli uue albumi kõrvaklappidesse mängima ja tantsid mööda linna ringi, sest nii hea on olla! (ps! need, kes pole Pharelli albumit G I R L kuulanud, vuta vuta...see on nii positiivne ja mõnus kuulamine!)

I fall in love with people's passion. The way their eyes light up when they talk about the thing they love and the way they fill with light.

Ja siinkohal lisaks, et see passion võib olla kui toter või tobe tahes, aga kui see paneb inimese silmad särama ja südame kiiremini lööma, nii et seda on näha, siis see inimene omab minu silmis teistsugust väärtust ja seda heas mõttes. 

Reedel käisin sõbra sünnipäeval ja üks teine sõber ütles mulle naljaka asja, mille vastu ma algselt tahaks protesteerida, aga tegelikult oli tal õigus. Nimelt küsis ta Sessioni kohta, et kuidas oli ja kas mul oli tore...ja ma ütlesin, et ma suhteliselt kolm päeva ei maganud, vaid käisin pidu - session - pidu - session - pidu trajektoori pidi, mille peale ta naeris, et "only you can do that crazy shit...i think that's cause you have this groupie drive in your blood." See ilmselt on see miski, mis paneb mind kohati tegema kreisisid ja ebaratsionaalseid otsuseid ja asju, aga see on samas ka miski, mida ma ei annaks elus ära ja mille üle ma olen pigem uhke. 

ma olen õnnelik, vot :)!

No comments: