March 03, 2014

page 61, part 2.

i know what you told me
i know that it's all over
and i know i can't keep calling
every time i run..yeah
i keep on falling on you..

Tom Odelli teate? Seda 23 aastast geeniust Inglismaalt? Teate? Väga hea! Ei tea? Vuta-vuta, tsekkige välja! 
Igastahes mõni aeg tagasi, kui ma avastasin selle toreda tüübi, tänud siinkohal Marisele, kes mulle ta ühte laulu linkis ja mis esmasel kuulamisel kukalt kratsima pani, et sellist asja lingibki mulle? Peale teist kuulamist tuli aga kolmas ja neljas ja viies ja väga mitmesajas kord. Ja mulle tundub, et tegu on veits sellise artistiga, et ta kas meeldib sulle väga või ei meeldi üldse...aga võib-olla ma eksin? Igastahes sellest laulust edasi tekkis suurem huvi, et tsekiks tüübi muud muusikat ka välja. Ja minu süda oli võidetud..täielikult. 
Mulle meeldib, et ta kõlab veits selliselt nagu ta ei oleks just suurem asi laulja, selline veits roostes ja konarlik, aga ta sõnad on siirad ja ausad ja see kokku koos klaveriga toimib eriti mõnusalt. 
Igaljuhul, minu süda oli võidetud ja kuna spotifyl on selline tore feature, mis näitab, kui kuulatav artist on sinu linnas esinemas, siis seal see seisiski Tom Odell - Lille Vega, paari päeva pärast. AGA siis ilmnes, et piletid on välja müüdud. Nojah siis. Oligi kuidagi liiga hea, et olla tõsi või nii. 
AGA nüüd paar päeva tagasi andis ta uue kontserdi, seekord Vega's ja sinna sain ma endale pilet, aye! Kuna mul tuttavatest keegi otseselt minemas ei olnud, siis täägisin end kaasa pere uue lapsehoidja ja tema kutiga. Ma küll kontserdi ajal mõtlesin, et ma oleks olnud better off üksi ja oma telefoniga, sest need kaks oleks võinud küll omale pigem kuskile toa võtta ja siis Tom Odelli oma asjatamisele taustaks mängima panna. 
Vegas oli aga suhteliselt täis maja, rahvast muudkui kogunes ja kogunes ja lõpuks kui Tom lavale tuli, oli juba päris kitsaks kiskunud see olemine. 
Enne Tom'i oli tegelikult kaks soojendusesinejat ka. Ma kummagi nime ei tea ja ei olnud midagi nii hämmastavalt head, et ma viitsiks välja ka tsekkida. Kuigi pean tõdema, et esimese bändi trummar oli eriti emotsionaalne ja nauditav oli jälgida, kuidas ta mängis. Muusikaliselt keskpärane pigem. 
Lisaks neile esines üks tsikk, kes oli ilmselt ka UK'st, aksendi järgi vähemalt. Mängis akustilist ja laulis, kusjuures väga võimsalt laulis...ja oli muidu sümpaatne ja aus...lihtsalt mitte nii väga selline muusika, mida ma kodus kuulata viitsiks, seega ei hakanud uurima hiljem, kes ta oli. 
Aga siis aga siis tuli lavale TOM ODELL isiklikult! Saalis oli kerge pinge juba üleval, kõik sagisid ja ootasid seda hetke. 
Isiklikult olid ootused suhteliselt kõrged, aga ütleme, et ta ületas need. Ta oli nii siiras ja aus ja päris. Ta just palju ei rääkinud, keskendus suuremas osas muusikale ja nii oligi hea. Esitades ära kõik tuttavad lood plaadilt, millest I know jäi mulle pikemaks ajaks pähe kummitama...samuti Grow Old With Me ja legendaarselt ärakuulatud Another Love kõlas nii võimsalt, et tõi kananaha ihule! 
Kuna ta hetkel on USAs oma uut albumit lindistamas, siis oli au ka kuulda mõnda seni ilmumata lugu ja kurat sealt on midagi head tulemas! 
Lisaks oli ta ära õppinud kolm lauset taani keeles, alustades sellega, et hvordan går det? Jeg hedder Tom. Jeg elsker dig! Oh Tom, vi elsker dig mere! 
Kontsert sai üliruttu läbi, nagu ikka sellistel puhkudel, kui sulle miski väga meeldib...aga ta lubas tagasi tulla, parem oleks! 

Damn, Tom! :)



No comments: