December 20, 2011

Olin terve nädalavahetuse kodune ja tubane ja esmaspäeva hommikul ärkasin tõbisena. Aga see nädal on nii kuramuse kiire olnud ja vaja ringi joosta olnud, et olukord on järjest halvenenud. Nohurohi on sõber koos taskurätikute ja hügeenilise huulepulgaga ja paratsetamooliga. Kadestusväärne? Plus kuna mul nii rõve olla on, siis olen ma eriti kergesti ärrituv. Nimelt oli mul vaja täna veel paar kingitust osta ja siis ma ikka läksin kooli ja hiljem poodi. Aga koolis oli täna ainult Javad, Sravanthi ja mina. Susanna tund oli ja mulle Susanna hullult meeldib. Igastahes Javad oli täielik idioot täna jälle...üllatus-üllatus eks. Rääkisime Taanist ja lõpuks õpetaja küsis talt taani keeles, et kus Sa Taanis käinud oled? ja ta vastas "Kopenhaagen asub Sjællendis" WTF? Konkreetselt oli dialoog mingi selline:

Susanne - "hvor har du været i Danmark?"
Javad - "København ligger i Sjælland"
Susanne - "Nej, hvor har du været i Danmark?"
Javad - "Ja, København ligger i Sjælland.."
Susanne - "du forstå mig?"
Javad - "Jaa!"
Susanne - "hvor har du været i Danmark?"
Javad - "Jaa, København ligger i Sjælland."
Susanne - "Har du været i Jylland?"
Javad - "Nej, Jeg har været kun i København."

nagu kui loll sa oled? :D

See osa tegelikult ei ajanud mind närvi, vaid pigem naerma. No ausõna. Susannale vist pakub ka natukene naudingut Javadi kallal nokkimine. Aga võib-olla ma eksin ka. Igaljuhul siis tuli vahetund...kuna ma üldiselt ei viitsi nendega vestlust arendada, siis olin ninapidi arvutis ja chattisin skypes. Vahepeal ikka jäi midagi kõrva ka. Ma olen shokeeritud lihtsalt, kui loll mõni inimene reaalselt on? Tal nimelt on huvitavad arusaamad ja ta ei ole kade neid jagamast. Näiteks arvab ta, et kui ta on kolm moodulit Taani keelt läbinud saab ta ükskõik, mis firmasse Taanis tööle. Või kui tal on viis moodulit, siis saab tast Taani kodanik, saab passi ja puha lihtsalt sellepärast, et tal on keeles 5 moodulit käes. Palju õnne sulle! Ja siis tunni lõpus esitas ta küsimuse "mida saab ta teha, et parandada oma arusaamist taanlastest, sest kõik räägivad nii erinevalt.." jah, kallis inimene, harju..inimesed räägivadki erinevalt. Ja siis tõi ta koguaeg näiteid, kuidas Susanna hääldab paremini ja teistmoodi kui Anita ja viu viu viu...mille peale ma vihastasin ja ütlesin "Javad, seriously? U can't complain about HOW people speaks!" Ma läksin ta peale ikka jumala närvi...aint üks viu viu käib...mine minema siit Taanist...meie keelerühmast..aint targutad ja ajad lolli juttu. ÕEH! Ja et sellest kõigest veel vähe oleks olnud, siis ta teatas, et üle üldse on ta vales keelerühmas, ta peaks olema kõrgemal moodulil ja ta ei saa aru, miks meil peab vaheaeg tulema ja tema areng jääb nüüd seisma ja sada häda...Jah, kõik see toimus täna kolme tunni jooksul...uskumatu. Aga mõelge, meil on kool kolm korda nädalas...ta tuleb iga kord millegi uuega lagedale.

Koju jõudes olin ma väsinud ja ikka suht kergelt ärritatav...see haigus ei mõju mulle hästi. Õnneks ei pea ma nüüd mõni päev välja minema, sest jõulukingid on olemas ja sain täna emmelt paki. Kommmmid-kommmmid..nomnom...ja ämma tehtud küpsised...omnomnom! Ausõna, kes oleks arvanud, et see nii rõõmsaks teha võib? :D

No comments: