December 24, 2011

Üle mitme aasta olid jõulud mõnusad. Hyggeligt! Taani-Briti jõulud, rohkem ikka Taani. Toidulaud just väga palju ei erinenud meie omast, kui siis ainult heas mõttes. See jõulumagustoit on muidugi suhteliselt to die for. Ja hiljem martsipani ja nugati kreemi kolmnurgad..omnom! Seltskond oli ka oodatust muhedam. Lisaks sellele perele siin, tulid mõlemad Pauline vanemad ja nende uued elukaaslased ja Hanna-Liisa külla. Juleman tõi mõnusa koguse kingitusi ka ja sain päris hea üllatuse osaliseks. Sain nimelt Steve Jobsi raamatu. Ja igasuguseid muid asju ka, aga seda raamatut ei osanud ma üldse oodata. Hiljem Pauline ütles, et "I knew 3 months ago that i have to buy you this!" :D
Kui lapsed magama olid läinud ja Pauline ema ja ta mees ära olid läinud, oli eriti hyggeligt...Pauline isa on kuidagi palju sümpaatsem ja tema naine ka. Talle meeldib tekiila :D...Steve hiljem ütles Pauline isa kohta "he's an oldschool man...like a gentleman playboy.." Vot nii siis. Kui viisakad inimesed veel veini jõid siis tskid tegid viski pudeli lahti. See on küll jook, mille lõhn mulle juba ei meeldi...aga kui ikka vaja juua ja midagi muud ei ole, siis läheb see ka. Eile õnneks oli veini veel.
Siis läksid teised vanemad ära ja me veel natukene hängasime ja siis läksin Hanna-Liisat bussile saatma. Üle mõistuse mõnus vaikne õhtu, ja minu lemmikmajas tantsisid inimesed ümber kuuse...Taani. Ja naeratus näol sai magama mindud. õnnelik.

Keegi seda filmi The Tree of Life on näinud? Ma vaatasin selle ka eile lõpuni. Sürr? Ilus? Kui aus olla, siis ma ei saanud sellest ilmselt aru. Aga kaameravõtted meeldisid, jube ilusad.

No comments: