December 06, 2011

Tänaseks on siis esimene moodul taani keeles läbitud ja täna hakkas teine moodul. Teise moodulisse tuli edasi ainult 6 inimest, kui ma end ka loen nende hulka. Johana ja Gintare ja Azuza üle olen ma õnnelik, aga siis see tüütus Javad Iraagist ja Sravanthi Indiast. Esimene on lihtsalt ennast täis jobu, kes arvab, et on jube tark ja ainult tema arvamus on õige. Selliseid ma lihtsalt ei suuda seedida...palun ole vait ja hoia eemale must. Aitäh! Ja siis Sravanthi...ma lihtsalt ei saa temast aru...pole vahet, kas ta räägib taani keeles või inglise keeles. Peale eksamit kui ma tulin klassist välja ja ta oma korda ootas siis nägi aset umbes selline dialoog

tema: "jbasjbf?"
mina: "sorry?"
tema: "jkfabskjfbajk?"
mina: "sorry, can you say it again?"
tema: "ckaskjb?"
siis hakkas mul juba hullult nõme ja vaatasin kella ja ütlesin "sorry, but i really have to run.." ja läksin minema.

Ja kui nüüd küsida, miks ma ei taha, et ta minu rühmas oleks, siis sellepärast, et me teeme ülipalju paaris töid ja ta kuramus istub alati klassis nii, et ma pean temaga paaris olema...aga ma ei saa temast ju aru ja ta ei saa vist väga palju meist ka aru. Täna tegime temaga rühmatööd, Gintare sujuvalt blokkis ta laused ära, sest mina ei saanud temast lihtsalt aru.
Loodetavasti kui jaanuaris rühmasid ümber korraldatakse saame uusi inimesi, sest hetkel ei suuda ma seal tunnis rahulikult viibida. Kergesti ärrituv inimpomm nagu ma olen, y0.

Ja siis lisaks kõigele arvas õpetaja, et nüüd oleme me juba piisavalt targad, et ta võib ainult taani keeles tunnis rääkida. Jah, ilmselt on see meie keeleõpingule kasuks, aga mina istusin enamus ajast suur küsimärk pea kohal seal. Nagu hiina keeles oleks olnud. Samas vahepeal sai ülihästi aru. Võta sa nüüd kinni. Eks tuleb vist rohkem aega õppimisele pühendada.

Aga muidu, pere laseb homme õhtul nädalaks jalga...kui õnnelikuks see mind teeb? Mul muidu ei ole nende vastu midagi, nad on toredad ja puha, aga ma olen lihtsalt nii talveune reziimi peal, et ainult magaks. Õue ka ei viitsi minna. Külmaks on läinud ja mu tellitud jakk, mis peaks olema soojem kui minu nahkjakk pole ikka veel kohale jõudnud, seega, ma parema meelega ei käiks õues:D. Täna hommikul oli maa täitsa jääs, libe ja puha. Ja see rõve lõikav tuul ajab mind hulluks. Peaks endale vist need kõrvasoojendusega kõrvaklapid ostma, mis meil eelmine talv IMis müügil olid :D, sest koguaeg mütsiga käia ka ei viitsi.

Aga mis muidu vahepeal teinud...umm...pidutsenud ja lugenud ja filme vaadanud ja tööd ka. Pidutsemine on muidugi juba vaikselt väsitavaks muutunud ja kui Johana 15ndal Itaaliasse läheb siis tõmbab rahulikuks ära, või siis natukene...sest meil on Hanna-Liisaga plaanid jõuludeks tehtud...ja Captain Morgan on hetkel Nettos ainult 95dkk'd :D.
Kusjuures sel reedel kui me väljas käisime, siis oli ikka täiesti uskumatuid tegelasi liikvel. Parim oli see vend, kes nägi selline mõnus müslimees välja, juuksed eriti rõvedalt rasvased...ja küsis "so, do you like danish guys?" ja sellele järgnes "well, girls from abroad comes to party only to have sex with danish guys.." Ma tõsiselt vaatasin teda lolli näoga. Jah, tõepoolest, sellepärast me peol käimegi...et siis hiljem teha oma to do listi "have sex with danish guy" järele linnuke. Seriously, mis sul viga on? :D Ilmselt käis peol kõik piffid läbi ja jäi ikka saamata.

Ja siis eile, parampapapaaa...Yashin tuleb 29 märts LYNGBYsse, nagu wtf? Lyngby on nii väike ju...a mulle sobib, bänd koju kätte. Eriti rõõmustas mind asi seetõttu, et ma olen ju paar aastat tagasi poisse väga palju kuulanud ja nende kitarristiga pikalt juttu ajanud, igakord lubas, et ükskord nad tulevad Eestisse ja siis saab koos pidu panna...ja nüüd kui ma Taani kolisin, tulevad kutid esimest korda Taani. Nagu seriously, how happy i am? Vaatasin oma myspace ja seal on aasta tagasi Pauli kirjutatud kommentaar:
Thats right!! You still aint seen us! Tut tut lol
xx Paul

Tut tut, i'm going to see you sooon!



ja

No comments: