December 18, 2011

Tuba on faking piparkoogilõhna täis. Ja mul on igav. Kõik mu sõbrad on kas bisid koolis/tööl või on Taanist ära. Veider. Nädalavahetus oli töölt vaba ka ja midagi ei osanud teha. Lugesin, vaatasin filmi, chattisin sõpradega...oma vana bloggi lugesin. Viimane oli ikka äärmiselt naljakas lugemine, nii palju mälestusi ja juhtumeid. Mõnus kõhulihaste trenn. Ja muu tegevus oli ka mõnusalt talvine. Nii, et tegelikult oli ju täitsa mõnuz.
Vaatasin elust esimest korda filmi "10 things i hate about you" ja mulle meeldis. Alguses mõtlesin, et viskan filmi peale ära vaatamist minema arvutist, aga leidis lõpuks tee ikka nähtud filmide kausta, kus on need filmid, mida ma plaanin kunagi võib-olla uuesti vaadata.

Homme hakkab jõulunädal...mul on veel vaja mõned kingid osta ja tahaks paar jõulukaarti saata...mis tähendab, et ma pean linna minema...õeh...ei kõla absoluutselt ahvatlevalt, sest õues on christmas madness. Oh well, ilmselt elan üle.

Kaunist algavat jõulunädalat Teile ;)!

No comments: