February 16, 2012

Eile oli üle pika aja nii tegus ja heade uudiste päev, et siiani on naeratus näol. Esiteks sain ma oma juuksed lõigatud ja värvitud ja roosa salgu sain ka! Aitähh Hanna-Liisale! Siis tuli meil hunnik napakaid ideid ja siiani on naljakas, kui ma ette kujutan kuidas me teda kolima hakkame. Just-just, ta sai eile teada, et saab sinna uude kohta, mida teisipäeval vaatamas käis, mis on nii oosõm! Aga kuna ma olen talle ju teadupärast märtsis minu asendamise eest tänu võlgu, siis aitan ma tal kolida. Lisaks puudub tal uues kohas voodi ja kappi oleks ka vaja...seega ikea it is! Aga ikeas on nii haigelt kallis koju transport, samas treileri rent on tasuta...ja kuna me nkn võtame minu perelt autot laenuks siis rendime parem treileri...märgime ära siinkohal, et kumbki pole kunagi varem selle asjandusega sõitnud...mistõttu see ilmselt saab väga naljakas olema...eriti tagurdamine ...ja üldse...Kopenhaagenis sellega esimest korda sõita...aga kui me sellega hakkama saame, siis suvel võtame road-tripi Rootsi ette...või vähemalt paneme plaani. Lisaks asub ta uus elamine neljandal korrusel ja ilmselt voodi ja kapp ise ülesse ei roni:D...ja kapp tuleb ju kokku ka panna...nii, et märtsi algus tuleb tegus ja naljakas.
Eilse juurde tagasi põigates, siis mul emps helitas, et niizama öelda, et kui ma Eestisse tulen, siis mind ootab uus iPhone 4s. Mis on ise-enesest väga äge, sest mu praegune sada aastat vana ja katkine samsung ootab ammu välja vahetamist ja ma olen iPhone juba mõnda aega tahtnud, aga teisalt on õel...sest ma olen Taanis ju veel natukene alla kuu aja...*eijaksaoodata*.

ps! kes tahab mulle rõõmu teha siis, maasikamaitselised või õunamaitselised draakoni nätsukommid postitada minu nimele Lundtofte 276B, Lyngby 2800, Denmark. Aitäh! :D

No comments: