February 07, 2012

i'm a little drunk and i need u now..

Terve tänase päeva olin sunnitud kuulama, kuidas Ana kutte vihkab, sest ta kutt ta maha jättis. Ja kui koju sõitsin siis sõitis mu ees auto, mille taga oli kiri bf service ja telefoninumber. Haakus teemaga ideaalselt. Kuigi pildi järgi tundus mingi toruabi firma olevat.

Lisaks tuli eile ära ka lause, et kui mulle ikka keegi/miski ei meeldi, siis ma oma kehakeelega ei oska seda varjata. Ise ei märganudki kusjuures, et ma nii negatiivse hoiaku võtsin, kui Simin klassi astus...aga tõsi, ta ei meeldi mulle...ta on Iraanist ja ma ei saa sõnagi aru, mida ta räägib. Ta on ikka väga tõsiselt seda võtnud, et taanlased räägivad kartul suus.

Vahepeal on kuupäev vahetunud ja mul ikka sissekanne pooleli...oih. Igastahes oli meil täna koolis vaheeksam...või lihtsalt test rohkem. Ei olnud üldse nii keeruline. Aga keset testi oli tahtmine Javadi tooliga visata. Nimelt oli ülesanne, kus loed teksti ja siis vastad küsimustele ja selleks oli aega 10 minutit. Minul sai ka ülesanne mingi 4 mintsaga valmis ja istusin siis niizama vaikselt. Tal sai mingi 7 mintsaga valmis ja pistis kohe lõugama, et tal valmis. MILLEKS nagu?! Ole kuss ja kannata kuni teistel ka tehtud. Argadjaf...ta ajab mind nii närvi lihtsalt.

koju tulekuni on 34 päeva! ma vahepeal sattusin maha-arvestamisega hoogu ja sõin mitu päeva korraga ära :D..

No comments: