February 26, 2012

Tahan, et kui lähed õhtul peole, siis ei võta külm tuju ära. Tahaks, et lähed ja istud tänavaservale maha ja jood õlle ja kõik on õues ja ongi äge! Millal saab? :D

Käisime eile linnas. Kuna me sinna suhteliselt vara jõudsime, siis istusime hookah house'is...tegelt oli sellel mingi muu nimi, aga ma ei mäleta. Üle mõistuse mõnus oli! Ainult seal lasti üle mõistuse halba muusikat, nagu näiteks Pitbull jms kräpp. Nii igatsen neid Eesti pidusid, kus reaalselt head mussi lastakse. Need Paul Oja 30 seki peod jne.

Viimase aja trend on muidu veidrad unenäod. Näiteksnägin täna unes, et Etu oli Taanis külas ja ma läksin teda lennujaama saatma ja siis millegi pärast istusin ma lennukis ja rääkisin temaga juttu (nagu vahel baltas oleme rongis istunud ja jutustanud, kuna rongis on soojem:D) ja siis keegi ei hoiatanud ja lampi tõusis lennuk õhku. Kusjuures ma olin oma roosade pidzaama pükste ja halli t-särgiga :D. ja mingeid dokumente ka polnud ja siis ma ei saanudki lennukist maha...üritasin neile seletada, et mul on vaja Taani tagasi saada, et mu raha, pangakaardid, dokumendid on kõik Taanis kodus. Aga ei midagi...ikka viidi Eestisse ja samal päeval enam ei läinud ühtegi lendu Taani tagasi ka. Ja siis mind ei lastud tagasi, sest mul polnud dokumente...ja telefoni aku ka vilkus. Ja siis järgmine hetk olin oma tädi juures Tartu lähedal ja nende naabri koer pures mu kätt ja siis helises äratus ja ma olin kindel, et ma ei saa äratust kinni panna, sest mu käsi on koera suus:D.
Siis üksööse pani Aky mu teises maailmas koos Kallega kappi kinni, et mind ühe tüübi eest varjata ja siis me hakkasime Kallega kapis shotte jooma.
Ja paar päeva hiljem tahtis Aky Taavi juurde ööseks minna ja siis ajasi mind selle tüübiga hotelli, kelle eest ta mind enne kapis varjas.
Või, et ma olin Tallinnas ja üks sakslane näitas mulle Tallinna vanalinna ja hullult rääkis igats hoonetest jne...sest minu jaoks oli tegu täiesti võõra linnaga.



M.I.A. uus lugu on kick ass!

No comments: