February 19, 2012

Reedel, 17 veebruaril, oli õues nii soe, et me istusime öösel 12 ringis Liisa kooli siseaias ja jõime õlle ja ei olnud üldse külm! Kevad! Ja mis võiks parem olla kui odav õlu koolibaaris? :D Meil oli lõbus ja rahakotil ka parem tuju kui tavaliselt. Aga kui nüüd tagasi minna õhtu algusesse, siis...kuna pere lasi kuskile varakult jalga, siis jõudsin ma omadega kuskil 8ks juba Liisa poole. Rejseplanen saatis mingit veidrat teedpidi mind sinna, igaljuhul pidin peatuse kaugemale sõitma ja siis teise rongiga tagasi...aga ma ausalt ei teanud, et Friheden on tsoonis 33..nagu murphyl kombeks on, siis astus täpselt hetk enne minu peatust kontroll rongi...ja mina pahaaimamatult näitasin talle oma just pöeval ostetud kuukaarti. Küsis siis midagi taani keeles, vastasin, et ma ei räägi taani keelt...ja siis küsis, et kas mul on lisapilet...ma ei saanud aru, miks lisapiletit vaja on...ja siis ütles, et mul on tsoon 02 ja 30 aga Friheden on juba tsoon 33...ma siis vabandasin ja ütlesin, et ma ei teadnud ja et ma peangi Frihedenis maha minema...ja siis ta ütles, et tavaliselt see oleks 750dkk'd trahvi, aga eks sa jookse siis ja tagasi tulles osta lisapilet...plus samal hetkel otsustas mu telefon ka paaniliselt heliseda :D. Igastahes olin megaõnnelik, et ilma trahvita pääsesin. Päris kurb oleks olnud peale 745dkk'st kuukaardi ostu 750dkk'd trahvi saada. Anyways, siis tahtsin poodi veini ostma minna, aga mingil lambil põhjusel oli pood ainult 8ni lahti...pidi 9ni olema...ukse peal üks kutt teatas lihtsalt "det er luket" vms...nii palju sain aru, et poodi ma ei saa...pidime siis hoopis kaugemale poodi jalutama, sest ega vein ostmata saanud jääda. Tagasi trippides oli meil juba nii meeletult naljakas, et konkreetselt iga asja peale ainult naersime. Jõime oma veini ära ja siis tsillisime linna, plaaniga studenter husetisse minna, aga sinna me ei jõudnudki. A linna minnes sõitsin esimest korda Kopenhaagenis metrooga. Niiii pisike on ju! Ja seal oli üks reaktiiv-ratastooliga tädi. To the left-to the left..Lõpuks siis istusimegi Liisa kooli siseaias ja jõime õlle..suhtlesime mingite norrakate ja rootslastega ja lõpuks otsustasime õlle kaasa võtta ja mini baari jalutada. Ana ja Elina olid seal...natukene rääkisime, me käisime vetsus ja korra tantsisime ja siis läksime õue...minul tekkis värskeõhu puudus. Lõpuks trippisime koju ka. Järgmine hommik ärgates olin veendunud, et mul on tuumapohmell. Alguses vist oligi kerge, aga lõpuks olin täitsa haige...palavik ja mässive neeruvalu...õnneks 24h und ja paratsetamool päästsid mu elu. Kuigi hetkel on ikka veel tsipa imelik olla...

No comments: