July 07, 2012

happy-go-lucky

Elu on selline Ameerika mäed, et kord ülesse, kord alla...teate küll, eks? Ja minu kõige tobedam asi sellega on, et kui asjad lähevad kõik liiga hästi, siis ma hakkan vaikselt ootama, et noh millal siis allamäge jälle lähme. Rumalus, ma tean. Püüan edaspidi rohkem hetke nautida.

Aga muidu uudiseid ka. Minu elukoha esialgne probleem on lahendatud. Sain ühikasse toa! Käisime seda eile Liisaga vaatamas ka, väljastpoolt küll aint. Natukene kaugel on...kooli on 2 tsooni, linna 3, rattaga sõidab mingi 30 mintsa umbes. Aga tuba on eraldi, plus omaette vannituba+wc ja ma arvan, et see on alustuseks väga hea, sest raha ka väga palju ei küsita, eriti kui üürihindadega võrrelda. Halb külg on asjal, et saan sinna alles esimesest septembrist, seega ma nii 10 päeva olen kodutu vahepeal. Pauline arvas, et küll mõtleme midagi välja, et saan siin olla...aga Liisa arvas, et saan tema pool ka peatuda, mis oleks eriti mycke pro, sest ta elab mu koolist 5 mintsa jalutuskäigu kaugusel. Vaatame, mis saab :).

Nüüd on veel vaja leida töö ja lets live this crazy Københavns student life!

Muidu, august 7 kuni 14 tuleb Ethel külla! Ütles, et kui nädalaga meeldima hakkab ja väheks jääb, siis tuleb kunagi veel. Ehee.


I never thought I could want someone so much
'cause now you're not here and I'm knee deep in
that old fear.

No comments: