July 18, 2012

Täna suutsin ma oma host-mom'ile natukene nalja teha hommikul. Nimelt tema küpsetas kukleid ja ma passisin niisama aknast välja. Hullult huvitav taevas oli, selline hästi tume ja siis kuskilt kiirgas päike natukene. Aga siis miskipärast tabas mu pilku naabri maja ees oleval kivil istuv sisalik? Ma arvan, et selle kohta võib sisalik öelda, kuigi suure tõenäosusega Eestis selline sulle vastu juba ei jaluta. Igastahes olin ma kergelt freaked out! Illustreeriv pilt asjaosalisest kohe siin all. 



Suurest ehmatusest ütlesin Paulinele, et "omg, come and see that!" Mille peale ta siis tuli ja naerma hakkas ja küsis "so do you think, we have such things in Denmark?"  "I thought no?" "yep, we don't...it's just a toy."  "but it moved" "no it didn't...it's Johns toy, he had it out there last year as well.." 
Lõpuks õues veendusin, et asi on tõepoolest mänguasi. Aga vastik ikkagist. 
Siis õhtul peale õhtusööki olin köögis, panin nõusid nõudepesumasinasse ja Pauline läks õue prügi välja viima. Järgmine hetk lendas see sama sisalik mulle vastu jalgu. Pauline nimelt arvas, et hullult äge oleks mind ehmatada, sai sellega hakkama. Mina muidugi kiljusin ja viskasin selle peletise õue tagasi nagu eriline tibi sabast kahe sõrmega kinni hoides. 


tsa!


ps! Koolini jäänud ainult  32 päeva ;)!

No comments: