September 09, 2012

Kaks nädalat kooli ja peaaegu nädalake ühikas, olen jätkuvalt natukene stressis...aga vaikselt hakkab kõik paika loksuma vist? Või siis on paslik öelda, et inimene harjub kõigega? Kooliga on jätkuvalt kõik hästi, kuigi nüüd hakkab vaikselt kohale jõudma, kui palju meil tegelikult lugeda on vaja ja, et kodutööd siiski ei ole nii lihtsad ja vaeva peab ka nägema. Tänase päeva sõbraks on mul Illustrator ja Learning Web Design raamat. Illustratoriga olen ma juba tülli läinud, kuid vaikselt tasa ja targu hakkame juba sõbrunema..nagu üks kursakaaslane ütles "i find this program amazing, until pen tool shows up and fuckes everything up." Ma olen täiesti nõus. Igastahes tuleb lõbus õhtu ilmselt. Lugemise osa on vähemalt iizi, kuigi seda on tubli 200lk.
Aga ühika osas. Pole siiani julgenud kööki piiluda, sest sealt tuleb ikka väga veidraid lõhnasid. Samuti pole uurinud ka maja muid lisaruume...kuigi laundry room'i peaks välja tsekkima. Kes moraalseks toeks tuleb? :D
Siis naabritel on ebanormaalselt halb muusika maitse ja kahjuks on neil ka varustust, millega võimaldab ka teisele sellest märku anda. Vengaboyz on mu uus lemmik. We're going to Ibiza...lalalalalaaa..
Aga muidu, elan üle...jätkuvalt võite mulle muidugi uue laiema ja mugavama madratsiga voodi saata..

Nädalavahetus oli kusjuures asjalik. Tänu kahele Eesti kutile, Sandrile ja Indrekule, sain tööle Oktoberfesti üritusele, ettekandjana. Reedel 3st kella 9ni ja laupäeval 3st poole 11ni. Tunde polnud just palju, aga mu põlv andis jätkuvalt veateadet peale seda freshman day trippi, seega ideaalne. 
Minu jaoks oli üllatav, et inimesed reaalselt tulidki kohale riietatud Oktoberfesti riietesse ja jõid nagu pöörased ja tantsisid ja laulsid. Esimesel õhtul olin ma vip alal, kus oli üpriski lebo. Teine päev olin keset saali ja seal sai ikka mõnuga joosta. Suutsin jääda 7 tüübi grupikalli alla, sest nad arvasid, et ma olen ikka jube nunnu ja tore. Nad kusjuures tegelikult olid täitsa vahvad ja toredad. Välja arvatud, kui nad seitse liitrist õlle korraga tellisid või seitse praadi. Siis ühed teised tahtsid mind ka koguaeg kallistada...naljakad onud. Ja siis, et kõigest veel vähe ei oleks, otsustas üks Martin, jep me sõbrunesime, sest ta lihtsalt ei andnud mulle muud võimalust, küsis "but do you have a boyfriend"...pidin ta südame kahjuks purustama ja jaatavalt vastama :D. Aga muidu oli täitsa lõbus tööpäev ja tippi sai ka normaalselt...seega abiks ikka. Aga muidu jätkuvalt otsin püsivat tööd...ja kodu koos Liisaga.

Aga kiire update tehtud..nüüd loen oma disaini asju edasi...olge mõnusad! ;)

ja see nädal võiks nüüd otsa saada...kui veel mõni paha uudis tulla otsustab, siis ma hakkan karjuma.

No comments: