September 23, 2012

Küll mul on ikka nunnud naabrid. Hommikul ärkasin, sest see Robbie Williamsi naaber kuulas mussi, a no mitte midagi hullu isegi. Aga siis jäin uuesti magama ja ärkasin ehmatusega, sest tema üleval naaber otsustas talle sõja kuulutada ja pani mingi metali põhja. Ja lõpuks karjus ühel metal, teisel Shaggy...et siis music wars? A vähemalt pole ma ainus, kellele mu naabri muusikamaitse ei sümpatiseeri:D. 

Aga muidu, jube kiire nädal oli...eriti teine pool. Koolis oli jälle grupitöö nädal. Selleks nädalaks oli kodulehe ümberdisainimine. Igale rühmale anti üks kräpp kodulehekülg ja siis pidime photoshopis/illustratoris tegema uue kujunduse. Ja siis reedel seda klassile näitama ja rääkima, miks tegime sellise jne. 
home page alguses.

home page alumine osa.

Ja sellised olid retseptid, eriti ilusad pildid! nomnom.
Ma ei hakka üldse mingit analüüsilist juttu siia kirjutama, aga seda on näha, et see leht on päris halb ja ei tööta. 
Meie leht aga nägi välja selline.
home-page.
drop-down menu. 
retsept. 
nutitelefoni vaade.

Ja õpetaja kommentaar meile oli "guys you totally nailed it." nii, et me vist võime rahule jääda? :D

Järgmine nädal on küll pusimist ja ilmselt närvidekulutamist täis, aga mis ei tapa, teeb tugevaks? Will see. Nädala lõpuks tuleb nimelt esitada personaalne kodulehekülg...ja PHP kodeerimine on mu jaoks peavalu kuubis.


No comments: