September 11, 2012

Pühendame selle sissekande saamatutele inimestele...ja minu kannatlikusele. Nimelt oleme see nädal koolis tegelenud CSS'i ja HTML'iga peamiselt..isegi kui need mu jaoks lihtsalt tulevad ja loogilised on, siis ma ei ole nendega nii palju varem kokku puutunud ja tahaks ikka kuulata, mida meie eriti äge ja tark õppejõud räägib. Aga meil on rühmas üks lätlane, kes konkreetselt on võtnud mind sihtmärgiks ja küsib mult absoluutselt iga asjaga abi. Mitte, et ma ei võiks inimesi aidata, aga kui sa õpid multimeedia disaini, siis äkki ei oleks vaja abi selliste asjadega nagu "kuidas ma skaibi alla laadin?" "kuidas ma avan uue tab'i safari aknas?" "kuidas ma muudan oma arvuti seadeid?" "kuidas ma kasutan mälupulka?" jne. 
Lõpuks kui ma suutsin teda ignoreerida, siis võttis ta õppejõu enda ohvriks. Lõpuks vaatas Thomas (õppejõud) mulle juba ahastava näoga otsa...aga sel hetkel õpetas ta kuidas kasutada kopi/paste shortcut'i näiteks. Lõpuks ütles, et ta peab kodus kõvasti tööd tegema ja teistele järele jõudma, sest meil pole koolis aega tegeleda nii elementaarsete asjadega. True that! 
Aga et sellega see olukord veel ei lõppeks siis täna oli meil viis tundi täis HTMLi. Kuna ma olin täna pahas tujus ja enne lõunat olin näljane ka, siis ütlesin lätlasele kohe, et ma ei oska isegi html'i teha ja ma ei oska teda aidata...siis võttis ta oma ohvriks meie õppejõu assistendi Martini. Martin ka seletas talle igasugu x asju ja lõpuks kuulsin küsimust "do you know what a browser is?" Igati teemakohane küsimus, kui sa õpid multimeedia disaini...mul tekkis küsimus, kuidas kurat ta üldse kooli sisse sai? Mingeid arvuti alaseid teadmisi ei peagi olema? Ja ma olin mures, et ma pole css'i ja html'i ja php'ga enne tegelenud ja et illustratoriga ei saa läbi...amazing. Enam ei pane küll imestama, et Brennan eelmine aasta ühe venna eksamil läbi kukutas, kuna vend ei teadnud,  mida tähendab RGB. See lätlane võiks vabalt ka eksamil lolli näoga otsa vaadata küsijale ja öelda, et tal pole õrna aimu ka, mis see on.
Aga üldiselt arvas ta, et ma olen jube tark arvutite alal ja et ma olen tore ja abivalmis. Eile olingi, täna polnud tuju tore olla ..aga mis asi on siis browser?


No comments: