January 07, 2013

Cool as a cucumber? Sattusin lugema siin ühte eriti ägedat Taani ajakirja nimega bitchslap ja seal toimetaja arvas, et ta oli 16 aastasetl cool as a cucumber. Siiani ajab muigama see lause miskipärast. Aga tuleb tõdeda, et see on üks eriti kick ass ajakiri ja leiab kindlasti minu poolt tulevikus suurt tähelepanu. Meenutab mulle natukene seda head Eesti ajakirja Sahtlit...tekis isu pilk peale heita? Siis kliki bitchslap!

Üleeile oli üks kuradi nõme päev, või noh tegelikult on kõik need päevad kuradi nõmedad, kus ma pean tööl oma ülemusega millegi pärast kohtuma. Igastahes on ta seda tüüpi inimene, kes suudab mind lihtsalt oma eksisteerimisega juba närvi ajada. Esiteks on ta ülemuse kohta täiesti organiseerimata. Ma pole kindel, et tal üldse mingi ülevaade on sellest, mis ta firmas toimub. Vahel mõtlen küll, et ta ei tea ikka mitte midagi, kus keegi olema peab ja kas töö on ikka tehtud. Plus kommunikatsiooni poole pealt on ta täielik saabas. Võib sulle vabalt kell 7 hommikul saata sõnumi, et kas sa kell 9 ei saa tööle tulla. Või siis kui sa saadad talle e-maili, siis vastuse saamine on küll ilmaime. Niih, võtame eelmise nädala..., mis õnneks hakkas kolmapäevast, muidu oleks ma vist küll täieliku närvivapustuse saanud temast. Niih, kolmapäeviti on mul kaks kontorit, kus ma koristamas käin ja mulle isegi, et meeldib seal käia. Aga mainime siinkohal ära, et kuna ma olen üldiselt oma aja peremees, siis mind kohutavalt ärritab, kui ta lampi küsib, mis kell ma sinna lähen ja bla blaa...ma ei tea, miks aga mind ärritab see, sest siis ma pean mingil määral temaga arvestama ja võib-olla ma ei jõua täpselt siis kui ma luban jne. Igastahes kolmapäeva hommikul teatas ta, et ma lähen hoopis temaga ühte uude kohta koristama, et ta ajab nende põhikohtade asja ise korda. Ega see mind ei rõõmustanud, sest ma ei viitsi temaga koos tööd teha üldse. Aga, mis teha. Siis ta järjekordne kohutavalt marru ajav komme on hiljaks jääda. Lõpuks siis ma lonkasin ringi seal, sest mul oli jalg ju haige ja ma olin ta peale vihane ja ma ei tea, tundus hea mõte. Ei olnud vist, sest ta siis küsis, et "oi, kas ma pean varbale peale puhuma?" OU, ei, back off! Siis natukene hiljem tuli ta lampi mulle seljale patsutama, et "oi, sa teed nii korralikult oma tööd, lust kohe vaadata" Eem, miks sa mind katsuma pead?! Lõpuks peale tööpäeva arvas, et ta võiks mind ikka stationisse ka sõidutada...ma eelistasin jalutuskäiku. 
Siis neljapäev on mul tegelikult vaba päev eks. Aga tüüp saatis mingi enne lõunat täiesti jabura sisuga sõnumi. "Hi again Sorry to bather u like this, but can u help me again tonight. It will mean s lot. Same place, 18.00. Plz John" Jep, täpselt sama vigaselt trükkisin selle siia ümber ka, kui ta selle saatis. Esiteks, kas ülemus üldse peaks sellise sisuga sõnumi oma alluvale saatma? Teiseks, kui ma talle poole tunni jooksul ei vastanud, siis tuli mulle järgmine sõnum, mille sisuks oli hunnik küsimärke. KHM? Vastasin talle kunagi tükk aega hiljem, et eks am ikka saan jah...sest töötunde on ju vaja. Siis tööl ilmnes, et lisaks sellele kohale tuli ühes teises kohas ka veel käia. Faking vihkan selliseid pisiasju, mida mulle ette ei öelda. Ilmselt olen ma natukene liiga tundlik ka selle suhtes. Igastahes reedel saatsin talle e-maili, kuhu panin kirja, mida kuskile vaja on ja mis kell ma plaanin ühes kontoris olla laupäeval, kuna mu võti oli tema käes. Peale meili saatsin talle ka sms'i, et noh siis saab aru, et tuleks meili lugeda. Tüüp saadab tuimalt vastu "thanks! what time you plan to work?" TRA LOE OMA MEILI, ma ei saada neid enda rõõmuks! Igastahes sellele ma ei suvatsenudki talle vastata. Siis laupäeva hommikul sain järjekordse sõnumi, kus ta uuris, kas ühe tema kontori võti jäi minu kätte...paraku küll jah. Andsin talle siis sellest teada ja ühtlasi lisasin, et "I assume you read my e-mail, but in case you did not, I'm going to Mehl around 14 today." Niih, siis ta arvas, et äkki tahan ma temaga koos ka veel ühte kohta koristama minna, ei taha tead. Ütlesin talle ka, et mul on plaanis kõik enda asjad ühe päevaga teha ja ma ei jõuaks. Saatis vastu aint "fine". Mu arust sellisele asjale vastusega "fine" oleks sa nagu pahane vms. Aga see on, kuidas mina seda selles olukorras tõlgendan eksole. Siis koristades seal kolmapäevases kohas, kus ta pidi asjad ise korda ajama eks. Seal ei olnud kohe päris kindlasti keegi kolmapäeval käinud, ehk siis need mõlemad kontrid olid eriti räpased ja mul läks seal tunduvalt kauem aega kui ma algselt plaanisin. KABUUUM!
Aga nüüd jõuan selleni, millest mul kerge trauma siiani on. Nimelt pidin temaga saama seal ühes kontoris kokku võtmete pärast. Ta seal siis kukkus kohe eputama, et näe nad tegid seinad korda ja vaata kui smooth ja ilusad nad nüüd on...lisades "nalja" sinna juurde..."they are smooth like Indians virgins lake"..emh? Siis ma lootsin, et ta laseb jalga aga ei, täiesti tühja koha pealt esitas küsimuse, et kas ma talle patsi ei tahaks punuda. SAY WHAT?! Nagu, kuidas sa üldse tuled sellise ettepaneku peale? Kukkusid või? Ma ikka passisin teda erakordselt lollaka näoga. Ühesõnaga, selline tore töönädal oli. Saatsin eile ühte kohta CV ära, hoidke mulle siis nüüd pöialt, et ma pääseks minema sealt!



No comments: