January 31, 2013

Ma olen alati mõelnud, et usk on see üks kurjemaid jõude ühiskonnas...või noh, et ta on üks neid põhjuseid, miks on igasugu konfliktid erinevate riikide ja kultuuride vahel ja ma olen seda nii mõttetuks pidanud, sest kuidas saavad inimesed sõdida selle üle, et keegi teine ei usu sama asja, mida teine?

Aga tead, mis veel hullem on? Raha! Kuidas kurat saab üks paberi lipik, metalli tükk või number su pangakontol kontrollida su elu? Jajah, raha ei tee õnnelikuks...no kurat kui sul on maksmata arved, mõtled, millest loobuma pead, et kuu lõpuni süüa saaksid ja kuidas kurat reisimine jms on alati pika-ajaline planeerimine ja raha kogumine, siis ikka mõjutab see kuradi füürer su õnne. Mulle üldiselt meeldib mõelda muidugi, et raha on kõigest vahend, mida ta tegelikult ju ongi...aga viimasel ajal on ta eksisteerimine mu elu natukene segama hakanud. Või oleks siin kohal õigem öelda, raha puudumine?
Igastahes tahaks teha igasuguseid vägevaid asju, reisida ja kolida jms...aga siis pead mõtlema, et kurat, aga kust ma selle raha võtan? Ja kogu see osa ajab mul südame lihtsalt pahaks. Ja fakt, et paljud on valmis müüma oma tõekspidamised raha eest, teeb mind kurvaks ja paneb ühe enam mõtlema, millises koledas maailmas me elame.

Aga miks ma hakkasin neile asjadele paar päeva tagasi eriti tugevalt mõtlema? Nimelt ma teen täiesti mõttetut ja vähemakstud tööd hetkel...aga vaata ülikooli kõrvalt on tegu niikuinii ainult vahendiga, mis aitab ära elada ja enda unistuste töö poole püüelda...igastahes olen ma seda tööd teinud nüüd kuskil natukene rohkem kui neli kuud ja mul on kergelt kõrini. Aga noh vaata raha on vaja ja siis surud hambad risti ja teed...mis siis, et tunned, kuidas see töö ei arene kuskile ja see kõik sulle närvidele käib..jah, ma olen kohutavalt püsimatu ja mul on vaja tööd, mis pakub mulle väljakutseid ja ei ole iga päev täpselt üks ja see sama. Eelis on see, et hetkel olen endale rohkem tunde saanud ja see tähendab, et  palgapäeval potsatab minu kontole suurem summa raha, kui seda oli varem.
Aga siis nüüd oli mul võimalus veel lisatunde saada, kui ma hakkaks esmaspäeva õhtul ühte kontorit koristama. Kuna mul sisuliselt esmaspäeva õhtu on muidu vaba, siis algul mõtlesin, et dvj...küll ma suudan oma ajagraafiku jooksma panna, sest hetkel on lood nii, et esmaspäev, teisipäev, neljapäev ja reede on kool, 9-14 iga päev. Kolmapäevad on üldiselt vabad, aga vahel teeme siis grupitööd, oleneb kaugel me oma projektidega oleme parasjagu. Ja siis teisipäeval ja neljapäeval on õhtul taani keel...aga see on mulle endale vajalik ja ma tahan seal käia ka eks :). Ja siis kolmapäeva õhtul on töö ja ühel päeval nädalavahetusel ka, või oleneb kui palju ma viitsin ühe päevaga koristada...tavaliselt püüan ikka ühe päevaga hakkama saada. Ja reede õhtu on vaba ja sedasi võikski olla, arvestades, et siis saab reede baaris käia ja olla muidu sotsiaalne :)...plus millalgi tahab inimene ju puhata ja mängida ka :).
Nii ja nüüd hüppan tagasi selle esmaspäevase töö juurde. Tegu oleks ühe hea lahmaka kontoriga, aga sellega on aga...esiteks, olen ma seal kaks korda käinud ja mõlemal korral olid mingid inimesed kontoris peale tööpäeva, ehk siis mind räigelt härib, kui sa koristad ja keegi passib alles veel tööl. Teine aga on, et see on reklaamiga tegelev firma ja üks neid, kuhu ma tuleval aastal tahaksin oma praktika avalduse saata, et seal siis oma praktika teha. Ehk siis minu sees ütleb miski, et ma ei saa ega tohiks seal praegu koristajana töötada. Seega, ütlesin talle ära, et mul ei ole aega seda kontorit teha. Ja ma ei ütle, et mul oli see kerge otsus, sest iga sent ju loeb...aga kõike ei saa rahasse arvutada. Fuck it! :)

Kuna ma olen seda sissekannet umbes esmaspäevast saadik kirjutanud, siis vahepeal oli ära ka palgapäev ja positiivne üllatus oli, et ülemus oli 75 tunni asemel 25 tundi arvestanud mu tööajaks ja selle järgi ka maksnud...õnneks parandas oma vea...aga alguses ajas ikka marru küll! Aga dvj, võtan selle raha teemalise vingu teema kokku nüüd ja võib-olla võtan end kätte ja kirjutan klassi jõulupeost ka mõne sõnaga...aga seda järgmistes postitustes, kui üldse...

y0!


No comments: