January 20, 2013

Enda lollid teod kummitavad? Reede oli see päev, kus ei olnud sisuliselt vaja mitte midagi teha ja ma veetsingi selle mitte midagi tehes. Vaatasin Family Guyd ja Garfield and Friendsi ja olin niisama maru laisk.
Ja siis üks hetk tuli sõnum, sisuks "any plans tonight?" Ühendasin ära, et see number pärineb tollest koolibaarist, kus see kihlvedu oli ja värki. Aga ma ei olnud kindel, et kes see on. Seega kirjutasin vastu, et kellega tegemist? Oligi üks tüüp tollest õhtust. Veider oli, et miks kurat hoiad sa mingi suvalise tsiki numbrit alles ja üle kuu aja hiljem võtad ühendust? Arvas, et äkki olen koolibaari peole minemas ja oleks tore mind uuesti näha. Minu plaan oli olla jätkuvalt kodune ja seda ma ka tegin.
Veidikene aega hiljem kui ma Marisega skaipisin, tuli uus sms sisuga "hi, are you coming to fredags bar today?" Viskasin siis kiiresti pilgu telefoni, et kes kurat see on ja üllatust üllatust, minu suur sõber nohik isiklikult. Väga veider õhtu ikka, kõik korraga sellest õhtust.
Sellele järgnes öösel ka tore unenägu, nimelt...oli suvaline reede ja olime kursakatega otse loengust baari õllele läinud...ja läksin parasjagu koos oma silmarõõmuga õlut juurde ostma, kui tuli see nohik ja hakkas räigelt mu peale lõugama. Ja kuna ma ei ole eriline fänn, kui keegi mu peale tühja eest teist taga lõugab, siis ma tõstsin ka ta peale häält. Mille peale ta karjus mulle, et ma olevat ta elu ära rikkunud ja bla bla. Seda kõike vaatas pealt mu silmarõõm eriti arusaamatu näoga ja küsis siis vaikselt, et "what is this all about? Seletasin talle siis, et oli üks fredags bar, kus me vedasime tüübi suudlemise peale kihla ja värki. Mille peale tüüp muigas kavalalt ja teatas "I wouldn't mind if you would bet on me" ja pööras õlut ostma.
Ja kui aus olla, siis ma ei imesta, kui see nohik päriselt ka mingi reede baar mölisema tuleb minuga. Oi jah. 
Uskumatu, et suudad mingile suvalisele inimesele mingi huvitava mulje jätta ja see, kellele tahaks sellist muljet jätta, sellele ei suuda...mõtlesin selle üle enne, huvitav kas asi on selles, et pingutad üle või midagi? Et ole sina ise ja raba inimesi sharmiga? :D 


Ja lisan siia lõppu veel ühe naljaka loo laupäeva hommikust. Nimelt neljapäeval vist tuli välja Paul Oja this mixtape is so 2012...mis on kolm tundi pikk ja päris muhe kuulamine, aga pean ausalt ütlema, et ma ei ole päris algusest lõpuni seda veel läbi jõudnud kuulata. Aga mixteibi keskel on Three Loco laul, mille ma ka siia linkisin teile. Täiega muhe laul on. Linkisin selle Liisale ka, aga ta ei öelnud sõnagi selle kohta ja ma siis mõtlesin, et vb ei meeldinud ja ei pööranud rohkem tähelepanu. Aga laupäeva hommikul kuulasin seda uuesti ja linkisin talle uuesti, et see ikka nii tere hommikust lugu mul. Jälle vaikus. Läheb mingi pool tundi mööda ja tsikk teatab, et "ou Pauli mixteibis on üks hea lugu..." ja siis lingib mulle selle sama loo. Dauh! :D

No comments: