January 02, 2013

viimane...

...postitus sellesse 2012nda aasta lõppu (2013 algusesse vist siiski). Tahaks öelda, et oli üks nõme aasta, aga ei olnud tegelikult ju. Oli selline nii ühte kui teist ja väga kirju, muutusi oli palju. Uusi inimesi tuli ellu palju ja mõned lahkusid...aga see on ju ka mingi loomulik kulg? Mõnede vastu olen ehk ebaõiglaselt käitunud, mõnede suhtes olnud liiga kaitsev ja leidnud vabandusi...sellised tüüpilised Ameerika mäed, ma ütleks. Aga ikka loodaks, et uus tuleb parem ju :).

Otsustasin sel aastal sellise naljaka asja kasuks, et ma ei tähista aastavahetust...polnud otseselt tuju ja kuna ma suutsin paar päeva tagasi oma varba uksepiida ja ukse vahele ära lüüa, siis see on jätkuvalt paistes ja valutab nii, mis kurat...ehk siis kui on võimalus ilma jalanõudeta olla, siis ma eelistaks seda...kõige valutum. Ja kui aus olla, siis mul ei olnud üldse, kes teab, mis kurb aastavahetus. Skaipisin oma emaga ja õega ja õelastega ja Etu ja Piretiga ka, seega täitsa nunnu oli :). Ja ilutulestikku nägi oma toa aknast ideaalselt, plus ei pidanud hüppama ja vaatama, et mõni hull kuskilt kõrvalt raketti ei laseks ja oht vigastada saada ei oleks. Ja üks mis kindel, pohmakat ka ei ole aasta alguses kohe :).

2012 tõi uue kooli ja uued inimesed, mõned vanad lahkusid, nagu juba ütlesin...aga seda oli kohe teada, kui kolid välismaale, siis jäävad alles ainult mingid inimesed ja teised vaikselt kaovad...naljakalt suutsid osa hakata rohkem närvidele käima, kui nad seda lähedal elades tegid...vahemaa peaks ju just suhteid parandama, ei? Ah, kes teab...perega olen küll tunduvalt lähedasemaks saanud ja mõndade inimestega ka :)...ja olen leidnud Taanis uusi inimesi, kes on väga olulisteks muutunud :).

Muusikaliselt oli äärmiselt hea aasta...nii palju head uut asja tuli. Frank Ocean, Rick Ross, Her Bright Skies, Põhja-Tallinn, El-P, Florrie, Paul Oja....tegelikult mul jooksis praegu mõte kinni, sest mul puudub absoluutselt aimdus, mis ajast mis muusika on, mida ma kuulan...või noh tean, aga kui ma pean mõtlema, et mis see aasta uue plaadi välja andsid või muidu palju head uut muusikat tootsid, siis tekib mul probleeme natukene...sest ma avastan enda jaoks mingi uue asja ja loomulikult on see kohe kõige parem asi, mida ma kuulnud olen, kuni järgmise sellise bändi/looni :D.

Aga kuna ma kasutan sellist toredat asja nagu last.fm, siis selle andmeil on eelmise aasta enim kuulatud artistid:

*Her Bright Skies - 1038 korda. (jah, tegu siiski vist läbi aegade lemmik bändiga...vahepeal kaovad ära, siis tulevad tagasi ja kui mitte mingi muusika mu tuju paremaks ei tee, siis nemad ikka tavaliselt suudavad, armastan neid Rootsi kutte väga väga väga! Üks päev näen nad laivis ka ära, I promise myself!)
*Foo Fighters - 924 korda. (jätkuvalt kõige ägedam bänd, mida laivis olen näinud, love them so damn much!)
*Toe Tag - 673 korda. (siiski legendaarsed ju!)
*Põhja-Tallinn - 625 korda.
*Ewert and The Two Dragons - 518 korda.
*Biffy Clyro - 516 korda. (näen neid veebruaris laivis, see uus plaat ähvardab nii kuradi hea tulla, et ma ei jaksa varsti enam oodata! plus, kui keegi tahab mulle selle delux versiooni koos vinüüli ja kõige muu hea ja paremaga kinkida, siis ma ei keela ;)).
*Paul Oja - 453 korda. (lemmik dj siiski ju, y0 ja see viimase aja teema on tal ikka no niiiiii hea kohe..).
*Deftones - 414 korda.
*Beastie Boys - 397 korda.

Ja aasta enim kuulatud lood, kusjuures siin oli minu jaoks üllatuslikke nimesid.

*Põhja-Tallinn - Lähen ja tulen 155 korda.
*Põhja-Tallinn - Algusest lõpuni 77 korda.
*Hea Soe - Oled lihtsalt hea - 76 korda.
*Põhja-Tallinn - Per Aspera Ad Astra - 72 korda.
*Florrie - Shot you down - 70 korda.
*Iiris - Weirdo - 67 korda.
*Rihanna - Take a bow - 53 korda. (what the fuck?)
*Ewert and The Two Dragons - Pictures - 53 korda.
*Foo Fighters - Home - 52 korda.

Ja siis filmide osas, ei tulnud mulle alguses ühtegi head filmi meelde...lõpuks googeldasin, et mis filmid üldse aastal 2012 olid...ja neist, mida näinud olen tegin väikese topi ka...alustan rõõmsalt kõige paremast.

*The Dark Knight Rises
*Madagascar 3: Europe's most wanted
*Ice Age: Continental Drift
*American Reunion
*The Lucky One
*This Means War

Mis veel siis...ahjaa, märkimisväärne - mu süda murti esimest korda elus! :D Lõin oma jala esimest korda niimoodi ära, et väikene varvas on varsti pea nädal aega sinine ja paistes olnud. Jõin end esimest korda nii purju, et mind toimetati oma voodisse ratastoolis, tegelt ma ei ole selle üle väga uhke. Rohkem märkimisväärset mul hetkel pähe ei tulegi...ja olen seda postitust kirjutanud 31sest saadik, aitab...vajutan publish'it nüüd.


No comments: