October 29, 2013

Kui ma eile hommikul kooli jalutasin ja rongipeatuses Emiliga kokku jooksin ja ta ütles, et tuli rongiga täna, kuna ilmateade hoiatas tormi eest, mis peale lõunat pidavat saabuma, siis ma vaatasin ilma ja mõtlesin, et ta teeb nalja. Kui pool tundi hiljem koolis aknast välja vaatasin ja täiega vihma ladistas ja tuul puid vintsutas, siis hakkasin mõtlema, et aga äkki tulebki torm. Sügistormid on tegelikult ju ägedad, eriti kui istud toas, jood teed ja loed raamatut või vaatad filmi ja akna taga toimub kaos. 
Kui me Paulaga lõpuks ostustasime, et tundub, et hetkel on ilm natukene tagasi tõmmanud ja koju liikusime, siis suht esimese asjana kooli uksest välja astudes sain ma märja rõveda vahtralehega vastu nägu - lätaki, plärts.

Üks hetk, kui ma juba kodus olin ja aknast välja vaatasin, täpsustan siinkohal, et ma elan kolmandal korrusel, lendasid minu akna taga puulehed. Järgmine hetk kuulsin mingit korralikku kolinat ja kui aknast välja vaatama läksin, siis see rauast aed, mis on hetkel ümber maja ehitatud, sest nad vahetavad ühikal aknaid, oli täiega ümber kukkunud. Natukene hiljem kui tuul veel rohkem tõusis, siis see telk, milles ehitusmaterjale hoitakse, selline suur korralik lahmakas telk, selle kate oli tuule poolt lahti kistud ja vintsutas ja lõhkus selle kallal. Mitte väga palju hiljem kuulsin, et rongid olla liiklusest maha võetud ja ainult bussid sõidavad. Samuti olla kinni pandud ka peamine ostutänav, sest reklaamid jms võib tuul lahti kiskuda ja need on inimestele ohtlikud. Politsei üldiselt palus inimestel kodus viibida vahemikus 16-20..ja rattaga sõita ei olevat hea idee...üllatus üllatus. 

Üks hetk, kui mu koogi isu enam rahu ei andnud, otsustasin, et lippan hästi ruttu üle too olevasse bensiinijaama ja siuh tagasi, kui hull seal õues ikka olla saab. Kui ma välja astusin ja tuul mind konkreetselt ühele ja teisele poole loopis nagu tahtis ja ma ei jaksanud ta vastu midagi teha, siis sain aru küll, et asi on naljast päris kaugel. Kuigi pean tõdema, et sellised ekstreemsused on vägevad. Lihtsalt sel hetkel taipad, kuidas on miski jõud, mille vastu inimene ei saa midagi teha ja kui kuradi väike sa tegelikult siin maailmas oled. Võimas. Tagasi tulles oli natukene hirmus nende tellingute vahelt läbi pugeda, kuna igasugused asjad lendasid juba ringi...aga ilusti tervelt toas ja peale seda väga välja ei kippunud enam. Kuskilt allikast oli kuulda, et tuule kiirus oli olnud kuskil 35meetrit/sekundis. 


Hommikul, kui ma aknast välja vaatasin, oli ilm tunduvalt rahulikum, kui eelmisel õhtul. Liikusin rongipeatusesse, et minna kooli ja siis ilmnes fakt, et see kuradi b-rong ikka veel ei liigu, wtf?! Nii ma siis jalutasin tagasi ja ütlesin oma grupile, et ma töötan kodust onlines, et andku lihtsalt teada, mis ma tegema pean. 

Aga naljakas on mõelda, kuidas üks õhtu on torm ja järgmine hommik poole üheksa ei saa jätkuvalt veel rongiga linna, sest seda rongi lihtsalt ei sõida. Müstika. 


No comments: