October 21, 2013

Kui viimane nädalavahetus teatas Daniel mulle, et ma meenutan talle meth'i, siis asjad hakkavad vaikselt küll kahtlast pööret võtma. Nimelt olen ma täna öösel saanud oma kursavennalt, kellega ma väga ei suhtlegi, sõnumi, mis on esiteks nii segane ja narko juttu täis, et ma pidin lihtsalt hommikul vastu saatma ??? ja siis sain vastuse, mis oli "Tried to get a party revived with heavy influence from booze and cocaine:)" KHM? Miks peaks keegi arvama, et ma olen huvitatud keemilistest narkootikumidest? Ma võin olla veits rebel pidutseja vahepeal jne, aga narko on ikka no-go. Lisaks oli ta mulle ka facebooki kirjutanud, et mis mu plaanid on õhtuks. Kell 2 öösel ei olnud mul küll mitte mingit muud plaani, kui magada..eriti arvestades, et eelmine õhtu oli käest ära läinud ja mul oli vaja täna tööl käia. Aga see selleks.

Reede oli vahva päev, kus me Paulaga läksime friday bar'i ja plaan oli natukene juua ja funny häävida..aga mitte üle pingutada, sest laupäeval oli minu silmarõõmu bändi kontsert ja ma tahtsin normaalselt end tunda ja hea välja näha. Aga nagu murphyle kombeks, siis plaanid ei lähe mitte kunagi nagu plaanitult. Esiteks oli seal friday bar'is üks igav Christian, kelle ma mingi hetk pikalt saatsin ja ma tõesti ei tahtnud teda väga näha, aga siin vist tuleb jälle mängu murphy. Iga hetk, kus ma natukenegi üksinda jäin, tuli ta juttu rääkima..pealegi teadis ta hirmutavalt täpselt, mis mu facebooki seinalt läbi käinud oli. Mis pani mind natukene tempokamalt jooma...lõpuks otsustasid tsikid lampi, et dvj lähme kuskile, kus meie üks klassivend oma sõpradega pidu paneb ja joinime nendega. Sounded like a good plan...sest friday bar pandi niikuinii ka üpris kohe kinni. Kui ma nüüd päris aus olen, siis ma ei mäleta väga palju sellest mineku osast...aint seda, et ma ei olenud üldse pädev oma jalgarattaga sõitma ja Siri sõitis ja mina istusin pakikal, millest on mu tagumik siiani megavalus! Lõpuks jõudsime kohale ja tühja koha pealt nagu ikka, hakkas mul meeletult paha...esimest korda kursakatega lõppeb minu pidu nii, et ma ei suuda kõndida ja aint oksendaks. Kuidagi suutsid nad mu takso peale panna ja üks päris kallis kodusõit ootas ees, aga vähemalt sain koju! Sellises olekus ei ole miski parem, kui enda kodu...ja hommik tõotas tulla erakordselt pohmakane. Aga tuleb tõdeda, et mul oli ootatust palju parem olla, mis ei tähenda sugugi, et mul oleks hea olla olnud...pea valutas ja pidasin debatti ise-endaga, et kas elada edasi või sureks ära. Lõpuks aga suutsin siiski end inimeseks teha, ütleme, et super hot väljanägemine oli käeulatusest nii kaugel, et ma isegi ei üritanud...ja liikusin linna, kus sain Paulaga kokku ja lõpuks ka oma esimese söögi, mille kõrvale Paula mind juba õlle jooma sundis. Aga kuna me olime mõlemad üpriski räsitud ja läbi eelmisest õhtust, siis tempot ei teinud ja enne kontserti suutsime ära juua kolm väikest õlle kahe peale...haha! 

Kontsert ise oli huvitav...esiteks pole ma Taanis sattunud päris nii x üritusele, nagu see oli...aga vanadest Eesti aegadest ikka tuleb meelde neid urkapidusid lambi noorte bändide kontserditega. 
Koht oli päris lambine...või noh see meenutas mingit vanat sööklat, mille baari osa oli tunduvalt hubasem, kui konserdi ruum. Valgustehnikut neil ei eksisteerinud vist, nagu lambivalgusel oleks bänd mänginud, mis oli minu jaoks ikka väga võõras:D. 
Heli oli valguse kõrval vähemalt arvestatav ja natukenegi korvas asja. 
Positiivne oli, et see koht ei olnud tegelikult nii üüber väike, aga rahvast oli palju ja rahvas elas kaasa...vähemalt Exelerate ajal. Annab tunda, et Kopenhaagenis on rohkem inimesi ja et sõpruskonnad on erinevad ja sõpru tullakse ikka vaatama ja toetama ja see teeb tegelikult meele rõõmsaks...sest miski ei ole parem, kui päris muusika, otse laivis, nende emotsioonidega jne ja noored bändid vajavad toetust :). 
Nagu ma juba olen öelnud mitmele tuttavale ja nii Mikkelile kui Jonasele, kes mängivad bändis...siis ma olin väga meeldivalt üllatunud nende lives. Esiteks tegu oli nende päris esimese laiviga ja nad reaalselt oskavad ju mängida! Muusika pole küll, mida ma hetkel kodus kuulaks, aga ma arvan, et ma lähen neid teinekordki kuulama :). 
Ja vaatamata faktile, et ma olen vist aint paar korda nende lugusid tsekkinud, siis need kaks, mis neil on internetis üleval, tundsin ma lives ka ära...ihihii.

cheers!

No comments: